Nå bor jeg med søsteren min. Hun har 4 katter, jeg har 1. Men om en mnd skal hun flytte.
Min pus (Fredrik) er bestevenn med Sonic (hennes). Hvis jeg vil ha Sonic, kan jeg få han, så Fredrik ikke blir ensom. Fredrik har jo bodd med 4 andre katter siden vi fikk han 8uker gammel. Men så er det et lite problem. Sonic er broren til Silvia, som søsteren min også har. De har vært sammen siden de ble født, og er nå 3 år. Sonic og Siliva er oppvokst med Blanko og Floppy (4 og 5 år). Jeg KAN få Silvia også, så ikke hu blir deppa over at jeg tar Sonic. Men, tror det blir litt mye med 3 katter, vil helst ikke ha hu.
Hva ville dere gjort? For Fredrik og Sonic er skikkelig buddies, de sover sammen, leker, passer på hverandre. Men så er Silvia og Sonic søsken og oppvokst med hverandre..
Tenkte å kanskje la Sonic (og Fredrik) bli igjen her når søsteren min flytter. Og hvis Silvia ikke takler at han ikke er der, så dropper jeg å ta Sonic og evt skaffer meg en kattunge så Fredrik har en kamerat HVIS fredrik ikke takler å være aleinepus?
Fredrik er så avhengi av en lekekamerat (bortsett fra bikkja) at jeg tror ikke han vil trives i det hele tatt aleine..