Skrevet av Emne: Trenger kattepass! Haster!  (Lest 250 ganger)

Utlogget Tina90

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
Trenger kattepass! Haster!
« på: 06 Desember 2010, 16:40:54 »
Hei!

Jeg trenger noen som kan passe på katten min mens jeg er i USA i 4 mnd. :) Jeg bor i Hedmark, men skal reise til Nordmøre til jul så jeg kan frakte henne om du bor på veien mellom Hedmark og Nordmøre.

Jeg har drevet å letet rundt om kring på dyrenett og diverse forum helt siden sommer nå, og begynner å få svært dårlig tid siden jeg reiser tidlig i januar. Jeg hadde i utgangspunktet ei som kunne passe
på henne, men hun sa for ikke så lenge siden at hun ikke ta henne likevel, så nå begynner jeg å bli sånn passe stressa.

Katten min heter Tingeling. Hun ble født 4. juni 2009 i Kristiansund. Hun har verdens herligste personlighet! Elsker vann, kosing og prater som bare det!  :morsomt: Hvis du leker med henne leker hun gjerne. Hun er også vant til å reise. :)

Jeg har alt av utstyr for henne matskål, sovekurv, klorestativ, fraktbur, pelskam, ormkur, p-piller, sjampo etc.

Håper noen her kan hjelpe oss!

Hilsen Tina og Tingeling  :x-fingre:

Utlogget dyrehuset

• Delmoderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 256
  • Kjønn: Kvinne
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
Sv: Trenger kattepass! Haster!
« Svar #1 på: 06 Desember 2010, 17:15:06 »
Det var feil vei det  :nod:  Men håper du finner noen som kan hjelpe deg.

Tror det hadde vært lurt å opplyse om katten går sammen med andre, om det er inne eller utepus

Lykke til  :bigarmhug:

Utlogget Tina90

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
Sv: Trenger kattepass! Haster!
« Svar #2 på: 06 Desember 2010, 17:24:29 »
Tusen takk for tipset!  :bigarmhug:

Hun er ikke så veldig glad i andre katter desverre... Men hun trives svært godt ute, og er veldig selvstendig!  :)