hei!
nå svarer jeg vel på ett litt gammelt tema her men ;) dette er noe jeg har fått stor interesse for, så følte jeg måtte ive med noen ord

de som mener at katter kun skal gies bort å ikke har noe videre betydning fordi de bare tillfeldigvis kom til denne verden fordi man har hatt kattemamma ute mens hun hadde løpe tid å IKKE var sterilisert henne, mener jeg er direkte bevis på uvitenhet!!! jeg skulle så INDERLIG håpe at holdninger blandt mennesker kunne forandre seg, igjennom opplysningskampanjer på salgssider for dyr og ett strengere regelverk på disse sidene!!
uvitenheten mener jeg underligger de personene som bevist ikke gir katten noe form for prevansjon, ikke sterilisering etc, å alikevel har den gående ute i løpe tiden. den blir drektig, føder, å kattungene gies bort til første å beste person, gjerne ved 7-9 ukers alder. er jo 8 mnd for hunder, så da er det jo det for katter å, ikke sant???

det er desverre ikke på disse premissene NOEN burde ha dyr... hadde jeg bare kunnet gjøre noe, hadde jeg bare kunne skrevet "Ingen katter skal selges for under 300 kr, å være minimum 12 uker gamle før de settes i annonse" i alle internett sidene med dyr, så skulle jeg med glede gjort det!!!
håper inderlig at det kommer en dag hvor andre har fått opp øynene å iverksetter sterkere tilltak.i mellomtiden går denne siden foran med ett soleklart meget sterkt godt eksempel!! all takk til dere som er eiere av dette forumet!!
kan jo også slenge med at jeg å sammboer får to herlige puser 1 august, de er da 13 uker gamle, skogskattblandinger, å verdens herligste

DE KOSTER 500 KR pr stykk, å er da fulgt opp med ormkurer, vaksiner, helseatest følger med, de er foret påkvalitets for å er "stuerene", syns da virkelig at de tilsammen 1000 kr, bare er den største selvfølge, å jeg er av meningen att dette heller ikke er en høy pris på to herlige kattunger som er fulgt opp med alt å som jeg vet har hatt det bra!!