Phu. hjemme igjen etter 9 timers kjøring, og vegarbeider med manuell kontroll underveis et par ganger. tydeligvis er det bare e-16 her østpå som er prioritert med penger, og e-18 da, vi ble stående så lnge i kø at jeg rakk og hente veska bak i bilen mens vi ventet, og sette insulin før vi måtte kjøre, og da gikk det jammen meg så sakte. Så et kvarter ekstra måtte vi ta med i regninga om med timers kjøring. Vi søkte om disp i går, etter at kattene våre hadde tapt på nom og i panel, og da Felix og Wit ble nom i dag, kunne vi fått en graatis biS, for ingen flere katter var valgt ut til hannkattnomininering i kat IV, mens Wit, som også ble nominert, hadde tapt for en orientaler i nom. i går, så det hadde blitt en BiS vi kunne fått, men sa fra oss, fordi vi måtte dra når dispen var gitt. Jaja, bedre å komme hjem rett før gubben skal på jobb iallelfall, eller hadde måttet ta fri - om vi ikke hadde søkt. men neste gang skal vi bli løpet ut, og ikke dra før det er slutt.
Thea var morsk mot meg da jeg hjalp en annen utstiller med å holde kullet hans på bordet hennes, fordi jeg ikke hadde kommet bort dagen før og sagt hei, men jeg sa at jeg var ikke sikker på om hun kjente meg igjen etter å ha laget dommerinterju med henne etter at hun ble dommer for vår kat., men det mente hun var tull. Så vi ble til slutt enige om å snakke i løpet av utstillingen, og der og da hadde jeg glemt hele dispen. Så vi måtte dra uten å få snakket særlig mer, for hun dømte fremdeles da vi skulle dra. Dumt, men jeg får sende en mail og forklare, etterhvert. Skal se gjennom bilder i morra, nå i natt skal jeg bare sitte ved pc'en og lese, før jeg legger meg