Skrevet av Emne: Katteseng på bestilling  (Lest 2447 ganger)

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
    • RGJ Cat`s Kurilsk Bobtail og Hellig Birma
Katteseng på bestilling
« på: 19 Mai 2011, 10:41:24 »
Syr katteseng på bestilling  :biggrin:
alt etter deres ønske  :nod:
Pris varier fra 200-300 kr avhengig av type seng, størrelse og pynt  :icon_wink:

Utlogget Calaera

• Kattepratpuser
  • Super avhengig pus
  • Takket: 36
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Calaera.Net
Sv: Katteseng på bestilling
« Svar #1 på: 19 Mai 2011, 10:44:51 »
Å herremin!  :flirt: :flirt: Jeg tror nesten jeg mååå benytte meg av dette.
Disse var såå nydelige!

Utlogget Sommerpiken

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 93
  • <3 Ludde & Mia
    • Vis profil
« Svar #2 på: 19 Mai 2011, 10:52:06 »
Guriland, så fine de var!!

Men jeg synes du er Alt for billig på dem.
Det der må da koste mer enn en 200-300 å lage, bare i materialkostnader omtrent.
 :Sukker:

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #3 på: 19 Mai 2011, 10:57:53 »
nei da, synes ikke at jeg tar for billig  :biggrin:
200 kr er for minste rund seng uten særlig pynt :)
har mye mer bilder på min Facebook profil :) om dere søker på Galina Furholt, kan dere se mer ;)
Har også noen fine telt som jeg bruker til kattunger eller i utstillingsbur :)

Utlogget Busta

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 270
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
« Svar #4 på: 19 Mai 2011, 11:11:33 »
Jeg måtte inn på Facebook og se, og de sengene er noe av det nydeligste jeg har sett!  :love:

Må vente på feriepenger, men du skal ikke se bort fra at det kan komme en bestilling fra meg  :nod:

Utlogget sijoka

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 114
  • RIP Pan
    • Vis profil
    • sikadilla
« Svar #5 på: 19 Mai 2011, 11:39:56 »
Flotte senger du syr, og jeg synes også du er noe billig. Du ligger en hundrelapp og vel så det under meg i startpris,men så ser jeg jo også at du syr dem på en noe annen måte enn jeg gjør, og det er
mulig din "metode" er hakket raskere enn min.
Det var nesten så jeg lurte litt her på om du har vært i skuffa mi og hentet en blonderull   :humre:, men din er bredere,  ser jeg når jeg går tilbake og kikker på den senga jeg sydde med hvit blonder:

I alle fall moro med flere som syr her inne, og vi to har tydelig litt forskjellig stil og smak.

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #6 på: 19 Mai 2011, 11:52:59 »
Flotte senger du syr, og jeg synes også du er noe billig. Du ligger en hundrelapp og vel så det under meg i startpris,men så ser jeg jo også at du syr dem på en noe annen måte enn jeg gjør, og det er
Det var nesten så jeg lurte litt her på om du har vært i skuffa mi og hentet en blonderull   :humre:, men din er bredere,  ser jeg når jeg går tilbake og kikker på den senga jeg sydde med hvit blonder:

I alle fall moro med flere som syr her inne, og vi to har tydelig litt forskjellig stil og smak.

Takk  takk :wink:  Det kan godt at mine seng er litt mindre enn dine ??? og jeg bruker ikke "skum" i seng, så det tror er billigere med fyll jeg bruker ?? og så har vi fått Stoff og Stil butikk i Kr.sand og de har utrolige greie pris er på stoff  :biggrin: og tilbehør

Utlogget Bee

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 125
    • Vis profil
« Svar #7 på: 19 Mai 2011, 11:54:35 »
NYDELIGE senger og til rimelig pris, fantastisk! Jeg la deg til som venn på facebook jeg... Tenker å kjøpe en seng etterhvert  :)

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 19 Mai 2011, 11:56:31 »
NYDELIGE senger og til rimelig pris, fantastisk! Jeg la deg til som venn på facebook jeg... Tenker å kjøpe en seng etterhvert  :)

tusen takk, jeg kommer ikke på FB akkurat nå , men skal legge alle som send venneforespørsel  til venner i kveld  :bigarmhug:

Utlogget Katrine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 329
  • Sarpsborg....37 år
    • Vis profil
    • Katrines hjemmeside
« Svar #9 på: 19 Mai 2011, 12:05:38 »
WOW for noen lekre senger  :faint:

Kan nok hende det kommer enn bestilling fra meg etterhvert også....den grå,med knyting oppå var bare så stilig...hadde passet perfekt til Brutus  :flirt:

Innlogget K.K.

• Katteslave
  • Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 19
    • Vis profil
« Svar #10 på: 19 Mai 2011, 12:09:36 »
Oi oi oi!  :love:
Har tipset videre om disse, det kommer nok noen bestillinger fra oss snart også!  :biggrin:

Utlogget Busta

• Moderatorpusene
  • Skravlepus 4
  • Takket: 270
    • Vis profil
    • Buster´s hjemmeside
« Svar #11 på: 19 Mai 2011, 12:13:24 »
....den grå,med knyting oppå var bare så stilig...hadde passet perfekt til Brutus  :flirt:

Den så jeg også på, den var RÅLEKKER!  :nod:

Utlogget Katrine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 329
  • Sarpsborg....37 år
    • Vis profil
    • Katrines hjemmeside
« Svar #12 på: 19 Mai 2011, 12:28:09 »
Hadde passet perfekt til oss også kanskje, i en XXXXXXXXXXXL størrelse...hihi...krype ned i en sånn, en kald og vindfull kveld MMMMmmmmmmmmmmmm   :humre:

Utlogget sijoka

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 114
  • RIP Pan
    • Vis profil
    • sikadilla
« Svar #13 på: 19 Mai 2011, 12:34:51 »

Takk  takk :wink:  Det kan godt at mine seng er litt mindre enn dine ??? og jeg bruker ikke "skum" i seng, så det tror er billigere med fyll jeg bruker ?? og så har vi fått Stoff og Stil butikk i Kr.sand og de har utrolige greie pris er på stoff  :biggrin: og tilbehør

Jeg bruker nesten ikke S&S stoffer, og siden du ikke bruker skum, så får du heller ikke den følelsen av å "sloss med vindmøller" når du skal ha hele greia sammen. Jeg har jo også alltid løs og vendbar pute med trekk som er til å ta av,
og prioriterer veldig at sengen skal tåle en vask eller 10  og være i et litt fast stoff som ikke blir stygt med en gang av litt kloring og trakking, og da blir det ganske mange  "fancy" stoffer som velges bort.
Ut fra de bildene du har lagt ut her så ser det jo i grunnen ut til at vi kan uttfylle hverandre veldig bra sånn rent smaksmessig.

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #14 på: 19 Mai 2011, 12:48:24 »

Jeg bruker nesten ikke S&S stoffer, og siden du ikke bruker skum, så får du heller ikke den følelsen av å "sloss med vindmøller" når du skal ha hele greia sammen. Jeg har jo også alltid løs og vendbar pute med trekk som er til å ta av,
og prioriterer veldig at sengen skal tåle en vask eller 10  og være i et litt fast stoff som ikke blir stygt med en gang av litt kloring og trakking, og da blir det ganske mange  "fancy" stoffer som velges bort.
Ut fra de bildene du har lagt ut her så ser det jo i grunnen ut til at vi kan uttfylle hverandre veldig bra sånn rent smaksmessig.

er enig med deg ang stoff men det er kunder som bestemmer stofft ype de vil ha  :) selv om jeg fraråder fra bruk av silk  de vil ha det og kunden er alltid rett  :neie: Syr også mye i møbelstoff, lin og bomul, og alle mine seng skal tåle vask  :) men tror at de fleste som bestiller hos meg vil ha fin seng de kan ha på utstilling eller til fotografering av katter :)

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #15 på: 19 Mai 2011, 13:00:14 »
men selvfølgelig alle seng skal tåle vask , og jeg er veldig glad i tilbakemelding fra kunder om er det noen feil underveis , eller etter vask osv slik at jeg kan forbedre kvalitet :)

Utlogget tante

• Delmoderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 221
  • RIP Vesla
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19 Mai 2011, 14:20:44 »
Skikkelig fine!   :icon_smile_pray:

Katter kan med matematisk nøyaktighet beregne hvor de skal sitte for å være mest mulig i veien til enhver tid.

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 79
  • Pusur - Alltid i våre hjerter!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 19 Mai 2011, 14:24:12 »
Flotte senger  :happy:

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 74
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
    • Wikrita's Foreign White & Siamese
« Svar #18 på: 19 Mai 2011, 15:19:42 »
Det var kjempefine senger.
Jeg lurer på hva du fyller med, og om utseendet kan forandre seg etter vask?
Har kjøpt kattesenger med stoff og vatt tidligere, som bel fullstendig slaskete etter vask, så det frister ikke til å gjentakelse..
mvh Wivian Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan. Walt Disney

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 19 Mai 2011, 20:24:51 »
buker fyll som brukes i små pyntepute , kjøper på Stoff og Stil, har vasket mine og de holder formen etter vask , har fått samme tilbakemelding av andre som kjøpte seng, noen har brukt tørketrommel og sier alt sengen blir som før .

Utlogget Firfirsla

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 10
    • Vis profil
« Svar #20 på: 19 Mai 2011, 21:25:41 »
Fine senger du lager  :icon_frown:

Har ikke råd til seng nå, men hvor mye skal du ha for to senger som den på bilde nr 6?  :biggrin:

Inger-M, Amira Chanel og Ariel Bianca

Utlogget Wikrita

• Siameseravhengig
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 74
  • (N) Wikrita's Wit
    • Vis profil
    • Wikrita's Foreign White & Siamese
« Svar #21 på: 19 Mai 2011, 21:41:35 »
Har ikke lagt merke til små pynteputer på stoff og stil jeg...
Men jeg har en følese av at seng nr 4 er laget av brudesateng derfra??...
mvh Wivian Amatører gjør så godt de kan, dilettanter hva de ikke kan. Walt Disney

Jezebel

• Gjest
« Svar #22 på: 19 Mai 2011, 21:44:51 »
Så utrolig flotte senger!!

Bmwlover88

• Gjest
« Svar #23 på: 19 Mai 2011, 22:45:46 »
Kjempeflotte!!!  :faint: :faint: :faint: Skal også bestille når jeg får penger!  :nod: Adder på Facebook jeg også :)

Utlogget Birma

• Fin pus
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 20 Mai 2011, 22:17:36 »
Har ikke lagt merke til små pynteputer på stoff og stil jeg...
Men jeg har en følese av at seng nr 4 er laget av brudesateng derfra??...
de er iikke små , de er kjempe store puter med fyll man kan bruke til små pynteputer eller bamser...
ja, nr 4 er sydd av brudesateng etter spes.ønsket , kjøperen måtte ha seng av denne type stoff :)

her litt av flere seng, disse er litt mer av den type som brukes til utstilling,