Skrevet av Emne: Bytte av kattepass, Oslo  (Lest 427 ganger)

Utlogget GaiaBaltus

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
Bytte av kattepass, Oslo
« på: 28 Mai 2011, 19:22:03 »
Hei!

Jeg leter etter noen som vil bytte på kattepass her i oslo området, slik at jeg kan passe dine katter når du er på ferie, og du kan passe mine når jeg er på ferie. Det er ikke så mange ganger i året det er nødvendig for min del, men det ville vært fint å kunne stole på at kattene har det bra mens jeg er borte. Jeg har to nydelige katter, ei Main Coon jente og én gutte bengaler som begge er innekatter.

Utlogget ninajeanette

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 8
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sv: Bytte av kattepass, Oslo
« Svar #1 på: 26 Juni 2011, 23:15:59 »
Hei, er godt mulig jeg kan hjelpe.....

Jeg er selv desperat pa utkikke etter noen som kan hjelpe meg temmelig snart da den jeg hadde ordnet  meg med at skulle passe kattene for meg mens jeg er pa behandlingsreise har i siste liten sviktet meg :icon_mad: :icon_mad: :icon_mad:

Jeg skal pa behandlingsreise fra 20 juli(18 el 20 drar jeg mener jeg) og ut hele august og ideelt sett haper jeg en person kan passe de hele perioden enten om du vil ha de hjemme hos deg selv eller om de er hos seg selv og du kommer innnom annehver dag og rensker kattedoen og gir mat og vann.
De er ganske spesielle av seg men helt nydelige og fantastasiske( nei jeg er ikke partisk i det hele tatt de er bare helt unike :flirt: )

Hvis ingen kan ta hele perioden sa er det fra 18/20 juli og til 1 august som er mest krise.
Jeg er apen for forslag sa lenge kattene har det bra mens jeg er borte sa please ta kontakt med meg snarest om du kan hjelpe meg pa noen som helst mate
Mailen min er : ninajeanette2@hotmail.com

Utlogget GaiaBaltus

• Nytt medlem
  • Takket: 0
    • Vis profil
« Svar #2 på: 27 Juni 2011, 23:14:35 »
Hei,

Desverre er jeg bortreist på samme tid.. Håper du finner noen andre:)

Utlogget ninajeanette

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #3 på: 27 Juni 2011, 23:28:21 »
Hei,

Desverre er jeg bortreist på samme tid.. Håper du finner noen andre:)

Kunne du vart intressert og evt hatt et samarbeid senere pa tidspunkt som passer oss begge, jeg skulle gjerne hatt noen som kunne hatt de innimellom men jeg vil helst ha den samme mesteparten av tiden slike at de ikke blir kasteballer til forskjellige personer hele tiden.
hvis du kunne tenke deg sa kan du ikke sende meg en mail da :x-fingre: :x-fingre: :x-fingre: :x-fingre: :x-fingre:

Utlogget ninajeanette

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03 Oktober 2011, 22:51:00 »
Hei!

Jeg leter etter noen som vil bytte på kattepass her i oslo området, slik at jeg kan passe dine katter når du er på ferie, og du kan passe mine når jeg er på ferie. Det er ikke så mange ganger i året det er nødvendig for min del, men det ville vært fint å kunne stole på at kattene har det bra mens jeg er borte. Jeg har to nydelige katter, ei Main Coon jente og én gutte bengaler som begge er innekatter.

hei

hvordan ligger du ann fra midten av november og til over nytt ar?
vet at det er en stund men har fatt et kjempe tilbudd om opptrening og jeg trenger da mest sannsynlig pass til pusene samt at jeg leter etter pass til en liten chilla som star i et medium str bur.
tenkte jeg skulle begynne og hore litt rundt i hap om at noen kan hjelpe meg,