Vet jeg har en tråd med dette tidligere, men etter de månedene jeg har hatt lekene, så har noen modeller forsvunnet og andre kommet til. Så derfor en ny tråd for å lage en litt komplett oversikt igjen.
Jeg selger altså katteleker for Tracy Wood i England. Hun lager en flott serie med kvalitets leker. Hi, hi...vet ikke helt om hun vet hva hun har påtatt seg, for hun selger så bra at hun snart må ta inn hjelp for å rekke alt tror jeg

Men jeg synes det er kjempegøy at det har gått så bra for henne.
Selv har jeg nå solgt leker for henne i snart 3 måneder. Hovedsaklig har jeg jo solgt på utstillinger ut fra buret mitt. Annonserer ikke eller noe. Men jeg synes allikevel det har gått ganske bra. Det morsomme er at jeg nå har folk som har kjøpt både to og tre ganger. Det blir jeg jo veldig glad for

Så om det er noen som er interessert, så har jeg dem alltid med meg på de utstillingene jeg er på, men sender selvfølgelig også. Om de skal sendes så kommer porto i tillegg.
Følgende viftepinner er tilgjengelige for NOK 50,-:
NOR4
Fjær, pompom, bjeller og perler som er godt festet og satt på ett flott 10cm langt håndtak.
Fargene kan variere

NOR 13
Fjær og bjelle som er godt festet til ett flott 20cm langt håndtak.
Farger kan variere

NOR 14
Fjær og rangle ball som er godt festet til ett flott 10cm langt håndtak.
Har kun orange og ikke grønne som på bildet.

NOR 16
Creme eller svart glitrende fjær boa, en bjelle og sølv blomster som en godt festet til ett 20cm langt håndtak

NOR 17
Lange, fine, "flytende" fjør i svart eller hvitt med fjær i klare farger i midten. Godt festet til ett 20 cm langt håndtak.
Hvit eller Svart med klar farge i senter

Følgende viftepinner er tilgjengelige for NOK 35,-:
NOR 7
Nylon snorer som er godt festet til en 33cm lang stang
Tracy bruker en spesiell type plastikk til disse viftepinnene. Den er veldig sterk, elastisk og knekker ikke. Man kan faktisk bøye dem helt rundt i en sirkel og den vil gå tilbake til sin opprinnelige form uten skade.
Fargene på snorene kan variere

NOR 8
Nylon snorer som er godt festet til en 33cm lang stang.
Tracy bruker en spesiell type plastikk til disse viftepinnene. Den er veldig sterk, elastisk og knekker ikke. Man kan faktisk bøye dem helt rundt i en sirkel og den vil gå tilbake til sin opprinnelige form uten skade.
Fargene på snorene kan variere

NOR 9
Naturfjær som er godt festet til en 33cm lang stang.

NOR 10
Kaninpels som er festet på en lang lærsnor som igjen er godt festet på en 33cm lang stang

Cat nip mus til NOK25,-
Disse lages i mange ulike mønster og farger. De er fyllte med en generøs mengde 100% organisk cat nip som Tracy blander selv samt padding.
Farger og mønster kan variere
Har dem nå i både korthåret variant (som på bildet) og langhåret variant:)

Cat Nip Edderkopp NOK 35,-
Pipe renser ben, pom-pom føtter og langhåret kropp fyllt med cat nip.

Kattunge pakker
Kattungepakkene kommer i en rosa og en lyseblå utgave. NOK 110,-
Superfin og eksklusiv liten lekepakke å levere sammen med kattungene eller kanskje som gave:)
En pakke inneholder:
1 NOR4 med litt kortere streng enn den ordinære
1 Viftepinne med 20cm glitterskaft og nylonsnor
1 Fluffy ball
1 Fluffy edderkopp med kjerne fyllt med catnip

Kattungepakkene kjøper jeg ikke inn, men tar imot bestilling. Leveringstid blir da 2-3 uker. Mulig jeg etterhvert kommer til å ha noen få her hjemme også.
Jeg er selv kjempefornøyd med lekene. Synes de holder utrolig bra, selv om fjær aldri kan bli sterkere enn hva de f.eks. Så en katt som tygger i stykker fjær, klarer selvsagt å tygge i stykker disse også

. Selv har jeg enda "overlevende" eksemplarer av cat nip musene jeg fikk for mer enn ett år siden.
Utstillinger jeg planlegger å delta på i tiden som kommer er:
Värmland Kattklubb i Forshaga, Sverige 2. og 3. Juli
Terak, Skien 30. og 31. Juli.
Sørak, Kristiansand 27. og 28. August.
Om det er noen som vil ha noe til noen av utstillingene, så er det bare å gi beskjed så pakker jeg det klart til dere. Men som sagt, det går også fint an å sende. Da kommer porto i tillegg.