I dag har vi vært hos dyrlegen med Arthur.. Noen karer drev å flyttet møbler her i går, og da ble han tråkket på halen.. På kvelden kjente jeg at den var litt hoven, men tenkte at det ikke var så alvorlig.. I dag kjente jeg på halen igjen og den var fortsatt hoven, halvparten hang og han likte ikke at jeg tok på den. Ringte dyrlegen og hun sa vi burde få det sjekket.
En stund før vi dro, støvsugde jeg gangen og da så jeg litt tørket blod på gulvet. Da begynte jeg å tenke på at det kanskje kunne være et bitt

Men han og Ludvik har gått så bra sammen i natt og i dag, så jeg synes at det hadde vært rart..
Men så kom vi til dyrlegen, han fikk litt bedøvelse og hun barberte halen hans. Og der var det et dypt bitt

Såret ble renset, han fikk antibiotika, langtidsvirkende antibiotika og smertestillende. Fikk med smertestillende til 4 døgn til.
Han er fortsatt litt sløv, men tar han med meg på soverommet i natt tenker jeg, så han får ro og fred og jeg kan passe litt ekstra på ham. Hvertfall siden det kom tre små ramppuser til i dag, som ikke helt har slått seg til ro enda

Dyrlegen veide ham, så på tenner og slik og hun tror han er rundt 5 mnd