Må jo presentere mine 4 små

De har nå blitt 2 uker gamle. I løpet av den siste uken har de fått opp øynene og begynner å bli litt mer småpuser og ikke bare små bollemager som spiser og sover

En riktig herlig gjeng er det, med gode bollemager og litt subjektivt riktig skjønne

De vil være leveringsklare i midten av November.
Jeg leter etter forvert i Moss eller i rimelig nærhet av Moss, til en av jentene! Hvem det blir av dem har jeg ikke bestemt meg for enda. Må se an utviklingen de kommende ukene.
Vi ønsker normalt ikke å la kattungene bli booket før de er minst 6 uker gamle, men tar selvsagt imot interesse før den tid. Vil så gjerne være sikker på at rett pus havner hos rett familie.
Far: S*Långängens Krokant NFO n 09 22 (Bruntabby med hvitt)
Mor: CH (N)Kamrøysas Nika NFO f 09 23 (Svartskilpaddetigre med hvitt)
Begge foreldre er GSDIV normal og er scannet HCM normal i 2011.
Kattungene leveres med stamtavle i NRR; grunnvaksine, ormebehandlet flere ganger, helseattest, ID chippet, kattungepakke fra forleverandør, lekepakke, informasjonspakke og så mye support som du ønsker

Når det gjelder navnen, så prøver jeg å følge alfabetet samt har ett tema for hvert kull. Denne gangen er navnene hentet fra blomster og planter.
Men her er noen bilder av dem fra i dag, 2 uker gamle:
NO*Haapet's Fair Hope NFO f 09 (22) (Svartskilpadde med hvitt bicolor, muligens tabby)

Jente
Navnet kommer fra en vakker rose og så synes jeg den Norske betydningen er så vakker: Fagert Håp

NO*Haapet's Foxglove NFO n 03 23 (Bruntigre med hvitt bicolor)

Jente
Navnet er det engelske navnet på Revebjelle

NO*Haapet's Ferraria NFO n 03 23 (Bruntigre med hvitt bicolor)

Jente
Navnet kommer fra en vakker blomst som vokser i sørlige deler av Afrika

NO*Haapet's Fern NFO n 09 22 (Bruntabby med hvitt)

Jente
Navnet betyr bregne

Hjemmesiden min blir oppdatert med 2 ukers bilder og vekter i kveld, men ta gjerne en titt for mer info og for tidligere bilder av dem:
http://haapets.comOm du er interessert, så ta kontakt for en uforpliktende prat, enten på mail, telefon eller PM. Mailadresse og tlf.nr står på hjemmesiden min.