25. September ble Filur og Chiku sine bebiser født

En utrolig enkel og lynrask fødsel. 20 minutter med pressrier før første kattungen kom og 40 minutter senere var tre kattunger født

En liten pause, så kom den siste.
Kanskje fødselen var for rask eller kanskje det bare er det at hun var førstegangsfødende og at det da skjer enkelte ganger, men Chiku kom veldig seint igang med melkeproduksjonen sin. Så vi fikk slite lite i starten. Alle kattungene gikk ned i vekt. Etter 3 dager snudde det for tre av dem, mens sistemann fremdeles slet. Vi prøvde å få i han melkeerstatning, men klarte i flere dager kun å stoppe han fra å gå videre ned. Så endelig snudde det. De ble født på søndag kveld og først fredagen begynte det å snu for den lille.
Men så var han igang. Vi støttematet han intenst i noen dager og han gikk hurtig opp i vekt. Vi støttemater enda, men nå i langt mindre grad og jeg kan endelig sove om natten igjen

Lille gutt øker jevnt og trutt. er enda liten for alderen, men jobber hardt for å ta igjen det tapte.
Sååå glad for at det ser ut til å gå bra

I dag ble de to uker gamle. 4 gutter ble det og jeg er kjempefornøyd med dem

Far: S*Lynx-Lair's Filur of QurMel NFO n 03 (Svart med hvitt bicolor)
Mor: NO*Haapet's Chikur NFO ns 03 22 (svartsølvtabby med hvitt bicolor)
Her er de to uker gamle:
NO*Haapet's Gandalf NFO ns 09 (Svartsmoke med hvitt)

Gutt

NO*Haapet's Gimli NFO n(s) 09 (Svartsmoke med hvitt eller svart/hvit, litt usikkert enda mht til sølv)

Paapa Filur hilser på lille Gimli

NO*Haapet's Glorfindel NFO ns 02 21 (Svartsølvagouti med hvitt harlekin)

NO*Haapet's Gildor NFO n 03 (Svart med hvitt bicolor)

Pappa Filur måtte opp og si hei til lille Gildor også

Finnes selvsagt mange flere bilder og mer info på hjemmesiden min
http://haapets.com