Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Jeg stikker nok innom for å kikke litt begge dagene tenker jeg, huk tak i meg da, hvis noen kjenner meg igjen, så skal jeg huke dere hvis jeg ser noen stamnavn
Linda og jeg skal ha fått utst.kortene på mail vi også.Jeg mailet Thrine og spurte etter de for oss, og fikk svar om mail når det gjaldt utst.kortene.
En superfornøyd kattungekjøper ringte meg i kveld for å fortelle at katten hennes ble nominert på Burak i dag. Hun var sjokkert over at dommeren kunne se på katta at noe fra hennes linje ligger bakom katta. JEG ble ikke forbauset over det, for jeg har fått spørsmål om akkurat det på pappaen hans tidligere. En rimelig godt fornøyd oppdretter sitter her, og prøver å komme seg i seng i sånn nogenlunde skapelig tid - må ha non timers søvn til i morra, selv om jeg ikke må kjøre selv.
Wikrita: Hadde du en gutt som var litt høylydt i dag? Og hvit strikkekjole? Jeg hørte Wikrita ble sagt høyt et sted, men fikk ikke med meg 100% hvem det tilhørte, men tror det var deg?
Se der ja! For ikke å bo i Drammen lenger, så er du jaggu oftere på Dt.no enn meg Missmjau