Tenkte jeg skulle vise dere hvor stor Snorre egentlig er. Jeg glemte blitzen og Roxi måtte selvsagt sjekke hva jeg gjorde, og Teki like etterpå. Så det ble bare det ene bildet av Teki og Snorre som spiser sammen. MEn se den forskjellen da!

Han tok også turen opp på klatrestativet og satt i noen minutter og så ut. Han må ha hjelp til å komme seg opp og ned, men han liker å se på utelivet. Han har begynt å vise interesse for ting som skjer andre plasser enn i buret sitt.

Enda flere dårlige bilder, men sånt må man regne med når man må være litt kjapp i vendingen og er så skjelven på handa som jeg er.

Her er et bilde av Roxi dagen etter steriliseringa. Hun fikk ikke body fra dyrlegen, så jeg måtte lage en. Men alt kler den smukke, og så lenge jeg fortalte henne at hun var den vakreste pusen som noen gang har hatt på grønt, var det greit.

Roxi er, som alle dronninger, litt svak for smiger.

Og til slutt han som ikke synes noe som helst om kameraer og hvertfall ikke meg. Han har ikke tilgitt meg for to runder med medisinering og springer innpå rommet til guttungen det forteste han klarer med en gang han ser meg.
Her er Helmer, dopa, stifta og påsatt skjerm etter at han beit opp stinga på halestumpen.

Tirsdag skal Helmer og Roxi ta stingene. Og så skal Snorre evalueres, og kanskje prøves på smertestillende. For jeg lurer litt på om gutten har smerter, så han må ha en sjekk. Jeg er litt bekymra for akkurat den sjekken, men

for at han får godt skussmål.