Han heter vel Karlsson til etternavn tror jeg, og ja jeg kjenner til han. 
Men problemet mitt er vel heller det at tar jeg inn enda en katt, så stenger jeg for en fremtidig fosterkatt. OG jeg synes jeg bør ha minst 2 plasser ledig for de også.
Hadde det vært opp til meg og jeg hadde hatt den økonomien jeg ønsker meg, så hadde nok huset vært fullt av katter.
Min bror sa til meg her om dagen, med en antydning av hån i stemmen, at jeg kommer til å ende opp som hu rare dama i skogen med alle kattene, om jeg ikke passer på.
Jeg sa at det er min livsdrøm. Og om andre folk synes at å hjelpe hjemløse katter er sært og rart, så de om det. Han sa ikke mer etter det. 
Nemmlig! Det er akkurat det han heter! Har du vært hjemme hos han? Han var så snill å ta til seg mine to puser da jeg flyttet fra Hegra, og jeg ble skikkelig skikkelig imponert

Han hadde jo gjort om huset sitt til ett senter han.. hihi
Oooh, da har du jo aaakkurat den samme tanken som meg!

Jeg også stopper meg selv fordi jeg vil ha 2 ledige plasser til fosterpuser

) For det er plass til 4-5 katter her, men jo flere jeg har selv, jo færre plasser er det for å kunne hjelpe de trengende.. Og det vil vi ikke ha noe av ;)
Hahaha! Det er enda godt jeg ikke er den eneste med den drømmen! ;) Jeg har sakt at jeg, når jeg blir gammel, så skal jeg drite i folk, å bare sitte i en gyngestol med pleddet mitt og maaasse katter

hehehe
Jeg er veldig glad for EN ting jeg, og det er at jeg kan si mye rart om familien min.... ... og det var det.... HEHE
nei da! men at de er iallefall glad i dyr hver og en av de

Nå er det jeg og min mor og min far som har katter, og så har mine søsken hunder (eller har hatt).. men det er iallefall ingen av de som syns det er teit å engasjere meg som jeg gjør i katter og katte vern ;D