Skrevet av Emne: Kattens vern katter  (Lest 865 ganger)

Utlogget villhund

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 43
  • hærjehunder
    • Vis profil
Sv: Kattens vern katter
« Svar #75 på: 04 Februar 2012, 23:50:06 »
Oi oi, denne siste var nydelig, med grønne øyne som passer til stolen  :morsomt:
Men jeg hadde nok gått inn for Koseline og søsteren om jeg hadde hatt plass (og råd), de to er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge. Men det ble ingen lottogevinst idag heller  vetikke

Innlogget crasycatwoman

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 6
  • Kjønn: Kvinne
  • Dagen er ikke helt det samme uten katt ;)
    • Vis profil
« Svar #76 på: 05 Februar 2012, 00:22:34 »
Han heter vel Karlsson til etternavn tror jeg, og ja jeg kjenner til han. :)
Men problemet mitt er vel heller det at tar jeg inn enda en katt, så stenger jeg for en fremtidig fosterkatt. OG jeg synes jeg bør ha minst 2 plasser ledig for de også.
Hadde det vært opp til meg og jeg hadde hatt den økonomien jeg ønsker meg, så hadde nok huset vært fullt av katter.
Min bror sa til meg her om dagen, med en antydning av hån i stemmen, at jeg kommer til å ende opp som hu rare dama i skogen med alle kattene, om jeg ikke passer på.
Jeg sa at det er min livsdrøm. Og om andre folk synes at å hjelpe hjemløse katter er sært og rart, så de om det. Han sa ikke mer etter det. :fnis:

Nemmlig! Det er akkurat det han heter! Har du vært hjemme hos han? Han var så snill å ta til seg mine to puser da jeg flyttet fra Hegra, og jeg ble skikkelig skikkelig imponert :) Han hadde jo gjort om huset sitt til ett senter han.. hihi

Oooh, da har du jo aaakkurat den samme tanken som meg! :D Jeg også stopper meg selv fordi jeg vil ha 2 ledige plasser til fosterpuser :)) For det er plass til 4-5 katter her, men jo flere jeg har selv, jo færre plasser er det for å kunne hjelpe de trengende.. Og det vil vi ikke ha noe av ;)

Hahaha! Det er enda godt jeg ikke er den eneste med den drømmen! ;) Jeg har sakt at jeg, når jeg blir gammel, så skal jeg drite i folk, å bare sitte i en gyngestol med pleddet mitt og maaasse katter :D hehehe

Jeg er veldig glad for EN ting jeg, og det er at jeg kan si mye rart om familien min.... ... og det var det.... HEHE
nei da! men at de er iallefall glad i dyr hver og en av de :) Nå er det jeg og min mor og min far som har katter, og så har mine søsken hunder (eller har hatt).. men det er iallefall ingen av de som syns det er teit å engasjere meg som jeg gjør i katter og katte vern ;D

Innlogget crasycatwoman

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
    • Vis profil
« Svar #77 på: 05 Februar 2012, 00:39:14 »
Oi oi, denne siste var nydelig, med grønne øyne som passer til stolen  :morsomt:
Men jeg hadde nok gått inn for Koseline og søsteren om jeg hadde hatt plass (og råd), de to er noe av det nydeligste jeg har sett på lenge. Men det ble ingen lottogevinst idag heller  vetikke

buuuh!! dårlige norsk tipping!! De ringte ikke meg heller!  :catfight:

Men du er nok ikke den eneste som sitter med tanken "hadde man bare hatt råd og plass".. :P Hvis de ikke har fått hjem den dagen norsk tipping finner på å ringe meg, så får iallefall Mai og Manuell hjem hos meg  :happy:

Innlogget Monica

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 70
    • Vis profil
« Svar #78 på: 05 Februar 2012, 00:45:33 »
Skal ikke klage på mangelfull lottogevinst jeg da. For jeg glemte å tippe. :le:

Kjell var lederen for DB N-T helt fram til i fjor sommer. Da slutta han der og begynte for seg selv, så vidt jeg vet. Per idag har ikke DB N-T noe mottak, så vi er 100% avhengig av fosterhjem.

Ingen kan redde alle, men alle kan redde noen.

Innlogget crasycatwoman

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
    • Vis profil
« Svar #79 på: 05 Februar 2012, 01:01:41 »
Skal ikke klage på mangelfull lottogevinst jeg da. For jeg glemte å tippe. :le:

Kjell var lederen for DB N-T helt fram til i fjor sommer. Da slutta han der og begynte for seg selv, så vidt jeg vet. Per idag har ikke DB N-T noe mottak, så vi er 100% avhengig av fosterhjem.

hahahaah!!! DU OGSÅ?? Jeg glemmer å tippe jeg også!!  :le:
Men gubben tipper på sånn fotball tipping da, så HAN kan jo få telefon  :biggrin:

Ja, jeg tror han fortalte noe slikt :) Men det må da være lengre siden han sluttet? Det er jo nøyaktig to år siden jeg flyttet nå, og da hadde han sluttet.. eller kansje jeg missforsto? :P samme det egentlig ;P hehe

Åååh, de har ikke det?? Hmm.. men DB N-T har da vell eksistert i noen år, har det ikke det da? Det er virkelig en fordel å ha ett senter :D 99% av alle KV kattene adopteres iallefall av at folk bare kommer inn på senteret og forelsker seg ;P

Innlogget Monica

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 70
    • Vis profil
« Svar #80 på: 05 Februar 2012, 01:59:39 »
DB N-T starta i 2008, og hadde masse startvansker. Hvertfall som jeg har forstått. Men nå er ikke jeg den som spør for mye, og ikke følger jeg med på hva som blir sagt om hvem heller.
Jeg er ei dårlig sladrekjærring. :Sukker:

:fnis:

Tror nok vi ville hatt lettere for å få adoptert bort kattene om vi hadde hatt et mottak ja. Særlig nå som vi har kun voksne katter inne, og det haster litt med å få de ut, slik at vi er klar til kattungesesongen. :Sukker:

Ingen kan redde alle, men alle kan redde noen.

Innlogget crasycatwoman

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
    • Vis profil
« Svar #81 på: 19 Februar 2012, 20:49:09 »
Kattens vern har en blogg, som vi vell egentlig er litt for dårlig til å oppdatere...  :whistling:

MEN! I går så brukte jeg sånn ca. hele dagen på å sitte å legge inn ett eget innlegg om alle kattene våre, både de på senteret og de som er i fosterhjem!  :biggrin:
Og så har jeg selvfølgelig skrevet historien til de jeg vet, og skrevet litt om de pusene jeg kjenner best til.. de som mangler info er det iallefall bilde av da ;P Så kommer det info fortløpende etter hvert som jeg får noen av de andre til å gi meg noe å skrive på de ;D
Men dere er iallefall hjertelig velkommen til å ta turen innom bloggen å se på alle våre håpefulle  :flirt:

Innlogget crasycatwoman

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
    • Vis profil
« Svar #82 på: 23 Februar 2012, 22:38:57 »
bloggen er da oppdatert igjen.......     :whistling:   (adressen på innlegget over)

Med både nye bilder OG videoer!

Jeg skal ikke sladdre til noen hvis dere tar dere en titt altså...  :liste:

:fnis:

Innlogget hanulu

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Takket: 3
    • Vis profil
« Svar #83 på: 24 Februar 2012, 23:23:15 »
har vært å kikka på kattene deres flere ganger.det er mange nydelige katter.den grå hunkatten med de grønne øyene er jo bare så nydelig. :flirt:

Innlogget crasycatwoman

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
    • Vis profil
« Svar #84 på: 24 Februar 2012, 23:30:36 »
har vært å kikka på kattene deres flere ganger.det er mange nydelige katter.den grå hunkatten med de grønne øyene er jo bare så nydelig. :flirt:

så hyggelig du har gjort det da!! Og ja, Sasha er helt ekstremt vakker! <3