Skrevet av Emne: Tips! Auto [IMG]  (Lest 225 ganger)

Utlogget Tichri

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 13
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
Sv: Tips! Auto [IMG]
« Svar #25 på: 08 Januar 2012, 12:51:03 »
Jeg ser heller ikke noe problemer med slik det er nå :hmmmm:

Bruker photobucket. Kopiere img url, lim inn, voila.. ikke veldig vanskelig :geipe:

Utlogget Thaeri

• Kattepratpuser
  • Fin pus
  • Takket: 2
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08 Januar 2012, 16:58:51 »
Jag ser en riktigt stor nackdel med detta, och det är om någon som har den här funktionen påslagen i sin profil vill lägga in en bild som kanske inte är så lämplig att visa direkt i tråden, utan det passar bättre med en länk tillsammans med en varning om att känsliga personer inte bör klicka på den, och den här personen glömmer stänga av funktionen i det inlägget...

Så svårt är det inte att markera bildadressen man just klistrade in och sedan klicka på knappen Sett inn bilde, det tar kanske en sekund längre, och är inte så farligt jämfört med att hålla på att få upp frukosten igen för att någon vill ha råd för hur man sköter kattens ganska äckliga sår.

Utlogget dyrehuset

• Delmoderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 256
  • ALT FOR DYRA
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08 Januar 2012, 17:15:47 »
 :svarte faen: :svarte faen: :svarte faen:

Jeg bruker webshots og syns det er mega enkelt.  I alle fall med mine totalt fraværende pc-kunnskaper  :icon_frown:  Ok, skal jo innrømme at Christine brukte noe tid på å lære meg det  :whistling:

Utlogget Macbeth

• Kattepratpuser
  • Avhengig pus
  • Takket: 16
    • Vis profil
« Svar #28 på: 08 Januar 2012, 19:24:13 »
Personlig synes jeg ikke det er så mye arbeid å trykke på "sett inn bilde" før man limer inn koden.
Det er jo bare et ekstra tastetrykk, eller to.
Så jeg ser ikke helt behovet for Auto IMG, men hvis andre synes det kan gjøre ting lettere,
så kan det jo være en grei funksjon å ha.

Jeg bruker fotobøtta, så jeg har aldri hatt det problemet med egne bilder. Limer bare rett inn.

Enig med Busta. Er jo bare copy-paste allikevel.
-Meezer Squeezer-

9/8-2009 - 26/11-2011