jeg hadde sikkert prestert og skjelt ut personen om jeg hadde sett det på facebook.
Katta vår har aldri spist på ledninger så vidt jeg vet hvertfall. Bak tv'en har vi ledninger på ledninger til tv, playstation, forsterker, hjemmekinoanlegg. og hun har gått bak der uten å røre ledningene, bortesett fra at hun synes det er kjempe gøy og gå oppå dem, men aldri tygget på dem. Derimot synes hun det er kjempe gøy og gå inni veggen! vi har masse små dører langs stue og soveroms veggen som hun åpner selv, og elsker å løpe inni. men vi måtte sette ting forran alle veggene, men det hindrer henne ikke i må prøve for det, selvom hun vet hun ikke har lov. I dag foreksempel kom hun seg inn i veggen, så står hun og ser på meg lenge, og når jeg prøver å få henne ut, så løper hun alt hun kan til jeg ikke kan se henne mer. Hun synes dette er fantastisk! men ellers gjør hun ikke noe hun ikke har lov til. Hun er dog veldig glad i oppmerksomhet da, så når min samboer er på jobb så følger hun etter meg hele tiden, og skal alltid ligge på fanget mitt eller vesidenav meg. Dette gjør hun også når samboeren min er kommet hjem fra jobb. Men hun skal bare sove med han om nettene.