Hei hei

Jeg er da en nykommling her inne som gjerne vil bli kjent med noen flere "gale" katte elskere ;)
Litt om meg selv, Vokst opp på tykkeste bondelandet og hadde verdens to flotteste katter den gang, han ene var en gedigen pusurligende katt som holdt på å ble skutt pga folk trodde han var en gaupe

Den andre en blå burmaneser blanding som døde for et år siden da var han 18 år gammel så han ble jo en respektabel alder.
Min mann er vokst opp med 7 katter og er selvsagt ALERGISK!!!!

Og selvsagt elsker han katter! Han er et skikkelig kattemenneske og koser jo med de til han knapt klarer å puste!

Men ja vi er jo nå en familie på 3, har en liten sønn på 2 år, og vi har hund.
Men vi er veldig enige begge to at det er virkelig ikke hjemmekoselig føre man har en katt ;)
Vi driver å er på visninger om dagen da for å kjøpe hus, og med på kjøpet med hus ønsker vi en katt
men vi har god tid og bruker nå tiden på å finne ut hvilken rase som passer oss og som gubben tåler.
Hittil har han hilst på en orientalsk korthår og en hellig birma som han ikke har reagert på, men som vi alle vet er det greit å ha hilst på flere eksemplarer for å være sikker. Den hellige birmaen bodde vi med i flere dager (på besøk) men den orientalske korthår var vi bare på dagsbesøk hos.
Så er det noen i østfold området som har en pus en kan snuse på hadde det vært supert

Ja det var litt om meg