Skrevet av Emne: Hei hei alle sammen :)  (Lest 329 ganger)

Utlogget Akila

• Kattepratpuser
  • Fin pus
  • Takket: 1
    • Vis profil
Sv: Hei hei alle sammen :)
« Svar #25 på: 21 Januar 2012, 16:36:49 »
Hei:)

Jeg bor i Sarpsborg og har Ocicat*2, Bengal, Maine Coon og huskatt*2... Du kan gjerne komme hit og snuse også;)

det vil vi veldig gjerne :) bare en svipptur fra moss det :)

Rett borti veien ja:) Finner bilder av hele gjengen på hjemmesiden min, link i profilen tror jeg:)

Å små løveunger jo  :love: :love: :love: :love:

vi kommer innom hehe

Utlogget Miss Marble

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Li-Jon Pus
« Svar #26 på: 24 Januar 2012, 02:20:20 »

vi kommer innom hehe

Har igjen en av jentene her, hun er 4 1/2 mnd gammel nå:) Dere er hjertelig velkomne, bare si fra en dag i forveien eller noe, for jeg jobber litt på kvelder og helger... Nå til helga skal jeg avgårde og hente en ny Ocicat i Sverige, det blir gøy:)

Utlogget Akila

• Kattepratpuser
  • Fin pus
    • Vis profil
« Svar #27 på: 25 Januar 2012, 14:09:57 »

vi kommer innom hehe

Har igjen en av jentene her, hun er 4 1/2 mnd gammel nå:) Dere er hjertelig velkomne, bare si fra en dag i forveien eller noe, for jeg jobber litt på kvelder og helger... Nå til helga skal jeg avgårde og hente en ny Ocicat i Sverige, det blir gøy:)

ja men hva med søndag kveld da?  :c066: lite lyst å bare se og snuse litt hehe. men hva tar du i pris evt?

Utlogget Miss Marble

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
    • Li-Jon Pus
« Svar #28 på: 25 Januar 2012, 19:18:55 »

vi kommer innom hehe

ja men hva med søndag kveld da?  :c066: lite lyst å bare se og snuse litt hehe. men hva tar du i pris evt?

Søndag kommer jeg sannsynligvis ganske sent hjem, jeg skal til Sverige og hente en ny hankatt, og det er femti mil en vei... Ocicat ligger på 7000,- Bengal kommer til å ligge på 8000+ avhengig om det er katt til kos/utstilling/avl...

Utlogget Akila

• Kattepratpuser
  • Fin pus
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26 Januar 2012, 11:27:40 »

vi kommer innom hehe

Søndag kommer jeg sannsynligvis ganske sent hjem, jeg skal til Sverige og hente en ny hankatt, og det er femti mil en vei... Ocicat ligger på 7000,- Bengal kommer til å ligge på 8000+ avhengig om det er katt til kos/utstilling/avl...

jeg skla bare ha en kose katt :) men da får vi se til neste uke da :)

Utlogget Miss Marble

• Kattepratpuser
  • Koseklumpen
    • Vis profil
    • Li-Jon Pus
« Svar #30 på: 26 Januar 2012, 14:16:48 »
jeg skla bare ha en kose katt :) men da får vi se til neste uke da :)

Den er grei:)