Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Sitat fra: Akila på 20 Januar 2012, 18:12:00Sitat fra: Miss Marble på 20 Januar 2012, 17:40:48Hei:) Jeg bor i Sarpsborg og har Ocicat*2, Bengal, Maine Coon og huskatt*2... Du kan gjerne komme hit og snuse også;)det vil vi veldig gjerne bare en svipptur fra moss det Rett borti veien ja:) Finner bilder av hele gjengen på hjemmesiden min, link i profilen tror jeg:)
Sitat fra: Miss Marble på 20 Januar 2012, 17:40:48Hei:) Jeg bor i Sarpsborg og har Ocicat*2, Bengal, Maine Coon og huskatt*2... Du kan gjerne komme hit og snuse også;)det vil vi veldig gjerne bare en svipptur fra moss det
Hei:) Jeg bor i Sarpsborg og har Ocicat*2, Bengal, Maine Coon og huskatt*2... Du kan gjerne komme hit og snuse også;)
Å små løveunger jo vi kommer innom hehe
Sitat fra: Akila på 21 Januar 2012, 16:36:49Å små løveunger jo vi kommer innom heheHar igjen en av jentene her, hun er 4 1/2 mnd gammel nå:) Dere er hjertelig velkomne, bare si fra en dag i forveien eller noe, for jeg jobber litt på kvelder og helger... Nå til helga skal jeg avgårde og hente en ny Ocicat i Sverige, det blir gøy:)
Sitat fra: Miss Marble på 24 Januar 2012, 02:20:20Sitat fra: Akila på 21 Januar 2012, 16:36:49Å små løveunger jo vi kommer innom heheHar igjen en av jentene her, hun er 4 1/2 mnd gammel nå:) Dere er hjertelig velkomne, bare si fra en dag i forveien eller noe, for jeg jobber litt på kvelder og helger... Nå til helga skal jeg avgårde og hente en ny Ocicat i Sverige, det blir gøy:)ja men hva med søndag kveld da? lite lyst å bare se og snuse litt hehe. men hva tar du i pris evt?
Sitat fra: Akila på 25 Januar 2012, 14:09:57Sitat fra: Miss Marble på 24 Januar 2012, 02:20:20Sitat fra: Akila på 21 Januar 2012, 16:36:49Å små løveunger jo vi kommer innom heheHar igjen en av jentene her, hun er 4 1/2 mnd gammel nå:) Dere er hjertelig velkomne, bare si fra en dag i forveien eller noe, for jeg jobber litt på kvelder og helger... Nå til helga skal jeg avgårde og hente en ny Ocicat i Sverige, det blir gøy:)ja men hva med søndag kveld da? lite lyst å bare se og snuse litt hehe. men hva tar du i pris evt?Søndag kommer jeg sannsynligvis ganske sent hjem, jeg skal til Sverige og hente en ny hankatt, og det er femti mil en vei... Ocicat ligger på 7000,- Bengal kommer til å ligge på 8000+ avhengig om det er katt til kos/utstilling/avl...
jeg skla bare ha en kose katt men da får vi se til neste uke da