Espree sin shampoo for kattunger og voksne katter har en blålilla farge på shampooen, tar fett å møkk og alt det der. Så zalo blanding er ikke nødvendig når man har den :p
Nei, kattene må ikke bades for ofte pga det naturlige fettinnholdet i pelsen. Det er kansje ikke så farlig for innekatter vil jeg tro, men om de går ute skal man nok være sparsomlig med sampoo bruken. Leste for noen dager siden at katter sin pels er IKKE vanntett. Ja det er nå bare sprøyt tenkte jeg for selv med dusjen så preller vannet av pelsen på Mikkel ganske lenge før den endelig tar opp vann, og da tar den virkelig opp vann, bare noen små elver ned av katta, selv om dusjen regner skikkelig ned over ryggen på han

Av og til etter diare eller noe at han har fått griseri i pelsen pleier jeg bare dusje han med vann og rett og slett skylle dritt ut av pelsen. Det fresher ganske mye opp å bare ha en runde i dusjen med bare vann også

Så man trenger ikke alltid bruke shampoo, jeg bruker den bare 2 ganger i året som sagt, må han bades utenom det, så er det bare vann