Skrevet av Emne: Bader dere huskatten deres?  (Lest 221 ganger)

Utlogget Musekatt

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 5
  • Kjønn: Kvinne
  • Kattemaniker
    • Vis profil
Sv: Bader dere huskatten deres?
« Svar #25 på: 04 Februar 2012, 09:04:54 »
Jeg har ikke vært på shampooshopping enda, så vesle lillepus har enda ikke vært i dusjen.
Jeg har aldri heller vasket huskattene mine, men nå syns jeg iallefall han trenger en liten vask, siden han er blitt så fet og ekkel i pelsen på brystet. Lurer nesten på om dattera mi har smurt ham inn med noe :hmmmm: Hun har ved en anledning smurt kattene inn med den feiteste kremen man kan finne(kuldekrem), men det gikk jo bort etter et en omgang med kluten.

Utlogget Betine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 84
  • Bergenser
    • Vis profil
    • www.soneterapi.net
« Svar #26 på: 04 Februar 2012, 10:08:58 »
Jeg har ikke vært på shampooshopping enda, så vesle lillepus har enda ikke vært i dusjen.
Jeg har aldri heller vasket huskattene mine, men nå syns jeg iallefall han trenger en liten vask, siden han er blitt så fet og ekkel i pelsen på brystet. Lurer nesten på om dattera mi har smurt ham inn med noe :hmmmm: Hun har ved en anledning smurt kattene inn med den feiteste kremen man kan finne(kuldekrem), men det gikk jo bort etter et en omgang med kluten.

:morsomt: Ja, da trenger han nok en vask.

Utlogget Miss Heike

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 16
  • Hanne
    • Vis profil
    • Hjemmesiden min :)
« Svar #27 på: 04 Februar 2012, 10:17:00 »
Mikkel trenger i allefall hjelp til det og shampoo funker best. I små mengder er det ikke noe farlig i det hele tatt, det er med overdreven bruk av såpe at det blir trøbbel.

Innlogget K.K.

• Katteslave
  • Kattepratpuser
  • Forumslave katt
  • Takket: 19
    • Vis profil
« Svar #28 på: 04 Februar 2012, 11:26:31 »
Et lite tips første gangen er å bare bruke vann. Du har ikke lyst til å begynne hønsejakt etter en katt full av såpe som ikke vil mer, da er det greit at det bare er vann som tørker og ikke mer som må skylles ut. Så kan du heller vente et par dager og prøve deg på shampoo  :winky:

Jeg putta fiskeolje i drikkevannet her engang, da fikk Sara også fettete pels på brystet  :fnis: Grisekatt!