Jeg kan bare svare for mine egne erfaringer med Strinda, og de er fra noen år tilbake. Tror det har endret seg noe siden han som startet klinikken sluttet, håper i hvert fall det.
Jeg brukte å gå dit med huskattene mine, familien min brukte denne klinikken med hunden vår og det var vel de eneste jeg kjente noe til. Hver gang jeg hadde med en katt dit fikk jeg følelsen av at katter var B-dyr i forhold til hund, dem skulle man bli fort ferdig med. Kom jeg med en katt som haltet, fikk jeg beskjed om at det sikkert var et bittsår, ei sprøyte med antibiotika og en resept på det samme. Ingen nærmere undersøkelse, ingen rensing av evt sår. Derfor byttet jeg klinikk etter hvert.
Tror nok det er en del med de samme erfaringene som jeg, men som sagt: Tror det har endret seg noe nå.
Trøndelag Dyreklinikk har kun to faste veterinærer, så er ikke akkurat noen stor klinikk. Min erfaring er at både dyr og eiere får veldig god behandling der, og de gjør ting ordentlig. Tar heller en prøve for mye enn for lite, henviser videre hvis de har mistanke om at andre veterinærer er bedre på en spesiell ting enn de selv. Derfor er jeg veldig fornøyd med dem.