Skrevet av Emne: Historien om to flotte mennesker  (Lest 6446 ganger)

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
  • Takket: 421
  • Kjønn: Kvinne
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
SV: Historien om to flotte mennesker
« Svar #50 på: 19 Mai 2006, 09:27:41 »
Jeg er faktisk helt enig med deg selv om jeg har valgt å støtte denne saken, man kan ikke importere alle katter som lider, samme med mennesker, man bør heller hjelpe dem i det landet de bor i, for den summen som karantenen koster her kunne man hjulpet ganske mange katter  :icon_smile:

Kattene får nok et bra hjem, men føler det går litt på bekostning av huskattene her hjemme i Norge, det er så mange katteskjebner rundt omkring i Norge som er helt grusomme  :icon_cry: Og jeg ville nok heller valgt en sånn pus om jeg skulle hatt en til nå  :icon_smile:

Det er frivillig å støtte saken, og Katteprat.no har valgt å ha saken på fremsiden også. Disse menneskene gjør en superjobb selv om mange av oss heller ville gjort det på en litt annen måte  :wink[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

http://potespor.spreadshirt.net

Sissel

• Gjest
« Svar #51 på: 19 Mai 2006, 11:00:45 »
Hei Unni!

Jeg er også enig med deg, men når kattene nå først har kommet hit så er det godt at de får støtte til saken sin. Håper bare ikke alle ferieturister gjør det samme...

Ingen som har lyst på spansk katt da? De trenger fortsatt nye hjem   :crazy[1]:

Sissel

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #52 på: 01 Juni 2006, 13:14:13 »
Ville bare fortelle dere at de har til nå fått inn ca 20 000, dette er jo veldig bra!
Men det koster 17 000 for karantenestasjonen i mnd, de trenger mer penger.
Og ikke minst trenger kattene gode trygge hjem.
De er ferdig vaksinerte, behandlet for orm og de er kastrerte.
I tillegg er de testet for FELV og FIP og alle resultater var flotte, med andre ord sunne friske raske katter.
Så kom igjen å bidra med 20 kr om så hva.
Alle monner drar og nå skal jeg sette i gang min egen lille innsamlingsaksjon fra neste uke.
Snakket akkurat med Torill og hun takker så mye og er utrolig glad for alle posetive tilbakemeldingene.
Pr dags dato står det 9000 kr på konto og på mandag forfaller det 17 000.
Forrgie mnd betalte Torill og Lise 3000 kr hver for å dekke dette.
La oss se om det ikke går ann å få inn litt mer penger.
Selv har jeg betalt 100 kr denne uken og kommer til å la 10 % av omsetningen på neste utstilling gå til disse kattene.

Utlogget UP

• Kattepratpuser
  • Limt fast til stolen katt
  • Takket: 86
  • Kan ikke ta potene av tastaturet - katt
    • Vis profil
« Svar #53 på: 01 Juni 2006, 13:20:02 »
Skal hjelpe til litt mer jeg  :icon_smile:
"Handling betyr mer enn ord..."

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #54 på: 01 Juni 2006, 13:26:20 »
Tuuuusen takk  :bigarmhug:

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #55 på: 01 Juni 2006, 13:49:02 »
Hvis du registrerer Tojotanga på www.katteprat.no/bannerbytte så skal jeg legge inne mer enn nok gratis visninger  :savle[1]: Om dere andre registrerer dere på samme plass og legger inn htmlkoden i siden deres så hjelper dere Blairwitch med å spre ordet om Tojotanga  :savle[1]:

Alt som kreves er en liten banner i størrelse 140 x 60 pixler. Kan gjerne lage en enkel banner til dem som trenger hjelp  :savle[1]:
En katt er ikke "bare" en katt, det er noe av det beste man kan oppleve, ren kjærlighet!

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #56 på: 01 Juni 2006, 13:56:15 »
Vet ikke hvordan jeg gjør det, men titter på det etterpå.  :biggrin:

Utlogget Christine

• Administrator
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
    • Christine's Hobbyblogg
« Svar #57 på: 01 Juni 2006, 14:01:03 »
Er ikke så vanskelig, bare å spørre om du lurer på noe ( er på jobb fra 16:00 til 22:15 da ) Er egentlig bare å legge inn litt info om hjemmside og emailadresse, navn osv og putte inn url til banneret ditt, så går du på htmlkoden og kopierer denne inn på en side ( i ditt tilfelle trenger du ikke dette siden det er Tojotanga du skal legge inn, men putt det gjerne inn på din egen side om du vil )

Utlogget benehan

• Kattunge
  • *
  • Takket: 1
    • Vis profil
« Svar #58 på: 11 Januar 2007, 14:52:36 »
Dette var en helt utrolig historie. Skjønner godt hva som gikk gjennom hodene på disse damene som reddet kattene, er grusomt å være på ferie i ett land hvor dyrene tigger om mat, og ber på sine knær om kjærlighet. :skjelveleppe:
Jeg vil bare si jeg beundrer helt og fulllt disse damene og alle som har hjulpet til. Fantastiske mennesker!

Men nå er det over 6 mnd siden dette hendte, hvordan endte dette? noen som vet? Kom de hannkatten til Norge?

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #59 på: 12 Januar 2007, 05:46:17 »
Jada de fikk tak i hannkatten og han har nå fått nytt hjem, alle har fått nytt hjem men de betaler ennå for de.