Skrevet av Emne: Smaalene  (Lest 682 ganger)

(N) Blairwitch

• Gjest
Smaalene
« på: 30 April 2006, 12:41:38 »
Neste helg er det klart for Smaalene sin utstilling, fler en jeg som skal dit??
Vi stiller Prince for et IP cert og håper så klart vi får det.
Har ikke engang sjekket hvilke dommere vi skal ha jeg, har kun meldt på. :fnis[1]:

Ziamizzimo

• Gjest
SV: Smaalene
« Svar #1 på: 02 Mai 2006, 00:33:43 »
Gleder meg til smaalenene jeg også, skal ha med meg min lille gullgutt Jendor å det blir spennende.

Aino

• Gjest
« Svar #2 på: 02 Mai 2006, 00:40:27 »
Ønsker spesielt Bente og Jendor lykke til på utstillingen...

Og masse lykke til til alle andre her som skal til Smaalene. :biggrin:

Dere må være snar og komme med resultater her...For jeg som nordboer, må nøye meg med dataen, denne helga.

Jeg skal avstandstille (min nye orientaler) Lula også på smaalene...krysser finger for henne også..
(Nå er det bare litt over en uke til hun kommer hjem :jippi[1]:)

Ziamizzimo

• Gjest
« Svar #3 på: 02 Mai 2006, 00:43:49 »
 Skal jo få med meg en liten verdifull skapning hjem jeg da, fra Smaalenene. Nemmelig den nye lille oreientaler frøkenea di. Det blir spennende å se henne i virkeligheten Aino :-)

Aino

• Gjest
« Svar #4 på: 02 Mai 2006, 00:45:56 »
Jeg gleder meg noe så utrolig til at Lula kommer :dobbellove:....

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #5 på: 02 Mai 2006, 17:22:25 »
Nå er det ikke mange dagene igjen til utstilling, kjenner det kribler litt allerede i magen.
Blir spennende å se hva Anne Gro sier om Prince, hun har ikke sett han siden han var i 3-6 mnd og da ble han hennes dommerens beste og enstemming BIS.
Nå er vi tilbake med katten uten bjeller og i en helt annen klasse, så dette kan bli spennende.

Aino

• Gjest
« Svar #6 på: 02 Mai 2006, 21:24:14 »
Nå er det ikke mange dagene igjen til utstilling, kjenner det kribler litt allerede i magen.
Blir spennende å se hva Anne Gro sier om Prince, hun har ikke sett han siden han var i 3-6 mnd og da ble han hennes dommerens beste og enstemming BIS.
Nå er vi tilbake med katten uten bjeller og i en helt annen klasse, så dette kan bli spennende.

Det blir nok utrolig spennede...Ønsker deg masse lykke til på utstillingen til helgen :) :)