Jeg får også tysklands puse neste år....hvis hun utvikler seg fint uten defekter.
Sendte søknad til mattilsynet for å få henne hjem uten rabbies vaksine rett i underkant av 3 mnd.Men fikk avslag,da Tyskland ikke er et land som står under rabbies fritt:((
Så hun kommer til Norge når hun er ferdig med rabbies programmet og har nok antistoffer i seg.Hun vil nok være 7-8 mnd da.
Skal ned å hente henne selv.Blir litt skummelt,for jeg føler meg alltid så bitteliten på store fremmede flyplasser.
Sia og Bal er "rene" når de har 8 generasjoner bak seg med bare maskekatter i godkjente farger i.(ikke ori,FW eller sølv)
Vet ikke hvordan det er med Birmaen.
Vet at en skogkatt oppdretter hadde kjøpt en katt (bevisst) som ikke bare inneholder orntlige NFO,noen stamkatter er rasegodkjente pga utseende.
Kan ikke huske helt hvordan det foregikk,enten måtte hun stilles og godkjennes,eller så fikk hun automatisk godkjennelse etter champ tittel.
Eller nei,hun var en NFO,men måtte godkjennes for videre kattunger etter denne katten.
Ville tro det fantes en grense for birmaen også,og SVERAK og NRR er stort sett enige og følger hverandre.
Min SIA er heller ikke "ren",har bare 5 generasjoner bak seg med rent,men jeg har da en plan med henne,og importerer henne for rasens skyld.Den har godt av å¨få litt nye gener til lands.