Hei til alle som jeg traff i Harstad. VELDIG hyggelig var det. Og gratulerer med fine resultater. Det ble en spennende helg: lørdag kom mine katter Tinus (russisk blå) og Cæsar (devon rex) opp samtidig. Måtte bare sette Cæsar i buret hos sin dommer og be assistenten hente han frem når det ble tid (takk for hjelpen, Sissel) og så bære Tinus til den andre dommeren. Ingen fikk helt roen, særlig ikke da jeg måtte diskutere øye- og sølvfarge med Cæsars dommer og hente stamtavle mens jeg holdt Tinus i påvente av nominasjonen. Tinus fikk til tross for stresset sitt første CAGPIB, og Cæsar fikk sitt aller første CAP og ble til overmål nominert, men ble slått i panel. Søndag gikk det bedre, de kom opp med en times mellomrom. Tinus først, han fikk nytt cert, og så Cæsar, og han ble nominert igjen! Jeg tror dommeren brukte 5 minutter på å velge mellom en bengal og Cæsar. Spennende er bare fornavnet. I panel gikk det som dagen før. Men jeg er såå utrolig fornøyd med helgen.
Cæsar er dermed ikke lenger tonkanesermasket, men siammasket (såkalt si-rex).
Det var samme bengal begge dagene som slo Tinus i nominasjon og Cæsar i panelet; den ble bis begge dagene. Og den var veldig bra. Den kommer til Tromsø om tre uker også, men vi skal nok gi den konkurranse.
:benkpress: