Jeg syns man skal være litt forsiktig å si at man hater en dommer.

At man kanskje misliker en dommer så betyr kanskje ikke det at man ikke liker dommeren som person.
Jeg har uten å nevne navn hatt er sikkelig slik å nei den dommeren vil jeg ikke ha for spesielt en dame.
Spiste dommermiddag med damen og fikk jo et helt annet inntrykk av henne. Hun var jo bare superkoselig.
At hun fortsatt ikke liker kattene mine, det spiller liten rolle hun kan si at desverre blir det du som ikke får cert i dag og den andre får og nå med et stort smil.
En gang måtte jeg presantere en sphynx for henne og da begynte hun å gapskratte og snakket høyt og tydlig at nå har Linda barbert sin abyssiner så hun kan stille i to forskjellige raser på en og samme dag. Katten jeg bar fikk dommerens beste og ble BIS.
Så det jeg vil frem til er:
At man kanskje ikke får den bedømmelsen man ønsker på katten er jo bare slik denne katteverden er og jeg håper at man har noe mer konkret å gå etter når man sier man hater noen.
Ikke ment som kritikk til deg Tamlin, men jeg syns det ble sterke ord.

Jeg bruker mye heller ordet jeg er ikke helt tilfreds med den dommeren, dessuten vet man aldri hvem som lusker i gangene her.