Skrevet av Emne: Norrskenskatten  (Lest 937 ganger)

Linda

• Gjest
Norrskenskatten
« på: 07 Juni 2005, 18:33:39 »
Noen som har tenkt seg på Norrskenskattens utstilling i Piteå i september? Jeg vurderer å reise med Mia :thumbsup:

Utlogget Katie

• Sjefskatt
  • **
  • Takket: 8
    • Vis profil
Norrskenskatten
« Svar #1 på: 07 Juni 2005, 20:12:25 »
Har nok desverre ikke tid til det nei. Skulle gjerne ha troffet Mia. Men vi ses kanskje på Ishavskatten? :thumbsup:

Utlogget Lillian

• Koseklumpen
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • (N) Blåmann's
Norrskenskatten
« Svar #2 på: 07 Juni 2005, 22:39:12 »
Skulle gjerne ha vært der hadde det ikke vært for at jeg holder på med å få katten parret nå  :shock:

Linda

• Gjest
Norrskenskatten
« Svar #3 på: 08 Juni 2005, 08:35:22 »
Sitat fra: Katie
Har nok desverre ikke tid til det nei. Skulle gjerne ha troffet Mia. Men vi ses kanskje på Ishavskatten? :thumbsup:

Vi kommer på Ishavskatten ja :thumbsup: Kjenner jeg Mia rett kommer hun nok til å ligge å sove hele tiden, så det blir nok ikke så veldig spennende å treffe henne ;)

Zalo

• Gjest
Norrskenskatten
« Svar #4 på: 08 Juni 2005, 22:32:32 »
Jeg skal til Piteå med mine to, påmeldingsskjema er allerede sendt til utstillingssekretæren. Med full uttelling i Tromsø og Piteå vil Tinus bli GIP og Caesar IP.

Linda

• Gjest
Norrskenskatten
« Svar #5 på: 17 Juni 2005, 16:04:14 »
Har sendt påmelding nå, men er fremdeles litt usikker på om jeg kommer til å dra... Sliter litt med å finne et rimelig hotell som tillater katt. Evt. kan man kanskje bo i Luleå? Tar det lang tid å kjøre fra Luleå til Piteå?

Utlogget Lillian

• Koseklumpen
  • **
  • Takket: 0
    • Vis profil
    • (N) Blåmann's
Norrskenskatten
« Svar #6 på: 17 Juni 2005, 18:39:40 »
Å kjøre fra Luleå til Piteå er det 5-6 mil og det vil ta ca 40 minutter å kjøre.

Sissel

• Gjest
Norrskenskatten
« Svar #7 på: 17 Juni 2005, 19:52:39 »
Hei!

Jeg kommer kanskje til å reise nedover, men ingenting er sikkert enda.

Sissel

Linda

• Gjest
Norrskenskatten
« Svar #8 på: 17 Juni 2005, 19:56:49 »
Sitat fra: Lillian
Å kjøre fra Luleå til Piteå er det 5-6 mil og det vil ta ca 40 minutter å kjøre.

Takk, da er jo det en mulighet :thumbsup: Nå gjenstår det bare å overtale den noe motvillige sjåføren til å kjøre nedover...

Zalo

• Gjest
Norrskenskatten
« Svar #9 på: 19 Juni 2005, 09:22:12 »
Sitat fra: Linda
Har sendt påmelding nå, men er fremdeles litt usikker på om jeg kommer til å dra... Sliter litt med å finne et rimelig hotell som tillater katt. Evt. kan man kanskje bo i Luleå? Tar det lang tid å kjøre fra Luleå til Piteå?

I fjor leide jeg og andre fra Ishavskatten "stugor" i Pitsund eller deromkring, ca. 10 minutter kjøring sør for Piteå, ikke langt fra Pite Havsbad. Enkel, grei standard, tror jeg betalte 600 svenske for tre netter.

Har ikke gjort noe med tanke på overnatting i år, men her er i hvert fall en liste over overnattingsmuligheter i Piteå og omegn.

Teste fikset URL-tag:
http://www.shra-lulea.bd.se/info.htm

Link uten tag: http://www.shra-lulea.bd.se/info.htm