Jeg som står bak denne oppdretten heter Monica og kommer egentlig fra Norge. Nå bor jeg i Sverige med min svenske mann Micke og mine to barn Emil og Teddy. Vi har slått oss til et lite sted som heter Gagnef, det ligger i hjertet av Dalerna mellom Borlange og Leksand. Jeg har alltid vært veldig glad i dyr og de har selvfølgelig blitt en viktig del av livet vårt. Spesielt har jeg lagt min elsk på katterasen Maine Coon, og har etterhvert skaffet meg 4 stykker. Ved siden av har jeg en blandingskatt, en sær frøken som er en selvfølgelig del av de sosiale MCO kattene og familien vår. Kattene vår lever som familiemedlemmer og henger rundt både store og små her hos oss, alikevel kan de ikke få gå ut her da det er for falig for pusekatter å gå løse i området hvor vi bor. Av den grunn har vi nå påbegynt et eget rom til kattene som tilbygg på huset, hvor de skal få en gård så de har mulighet til å komme seg ut i frisk luft under kontrolerte former. Rommet dems skal selvfølgelig også være tilrettelagt så det blir enver pusekatts store drøm, med leker, gode soveplasser osv.
Planen min er å drive et bittelite oppdrett av MCO her i hjemmemiljø, hvor jeg vil avle katter til kos, utstilling, selskap og avl. Da jeg vil drive veldig smått har jeg tatt meg god tid og plukket ut kattene mine spesielt etter hva jeg syntes er flottest både når det gjelder utseende og gemytt. De er alle veldig sosiale, både fordi de har et arvelig godt gemytt og fordi de har fått en god start her i livet, på lik linje med hva ungene dems igjen vil få. De blir preget av både voksne, barn, andre katter og hunder så de utviklr seg til å bli trygge i de fleste situasjoner.