Hei alle!
Ja Arwen er ei herlig jente, som jeg tror helt sikkert vil utvikle seg bra. Og det var veldig hyggelig og trivelig
å hilse på både deg Janne og "Catzy" (som jeg ikke husker det virkelige navnet på

....og alle andre jeg evt. ikke husker navnet på)
Jeg kan jo supplere Linda litt med mine egne pusers bravader,som jeg er kjempeglad for
IC (N) Santala's Emma-Lee, DRX f: Lørdag fikk hun certet CAGCIB og ble BIV og Nominert (kjempeglad og det tror jeg oppdretterene Torill og Lisa ble også

) Søndag fikk hun certet sitt, samme som lørdag, og søsteren hennes
GIC (N) Santala's Elisha, tok BIV'en . Moro at søsken kan dele litt på :crazy[1]:
Her er Emma:
Kattungen min,
Kassandra av Jamas(N), DRX n 22, fikk EX1 og ble BIV totalt (av både voksne og kattunger) Helt utrolig, da jeg synes Gipsy Geleen (Santala's) er utrolig flott, så jeg er nok ikke helt enig med dommer, men glad alikevel

På søndag viste jeg fram
Linus av Jamas (N), DRX n. Han trengte et EX1 for å kvalifisere seg til SWS, og hadde jo konkurranse med Arwens bror,
Aragorn of Stingray (N) som er lilla og ca. 1 mnd. eldre, og en veldig fin kattunge. Er ikke ofte jeg er nervøs på utstilling, men må innrømme jeg var litt spent nå, siden det var snakk om kvalifisering, men heldigvis vant Linus :jippi[1]:

Og i tillegg ble han nominert....hurra :jippi[1]: Så da var det Lindas Villemo, min Linus og en flott Bengalimport fra Canada i panel. Gjett om Linda og jeg visste resultatet før panelet begynte da :hihi[1]: Joda, selsagt vant Bengalkattungen med enstemmig (det gjorde den på lørdagen også :fnis[1]

Koste meg skikkelig hele helgen, var så deilig å puste i Romsdalsluft igjen, det var lenge siden sist, og ja...gal som jeg er droppet jeg flyturen hjem og kjørte med Linda, så fikk jeg både skravlet litt og ikke minst sett Isfjorden igjen (jeg måtte jo vise Linda hvor jeg hadde vokst opp

), og ellers guidet opp igjennom Romsdalen og videre ned Gudbrandsdalen. Jeg kjenner løypa og kan fortelle en del....ikke sant Linda??? ;D