Jeg syns helgen har vært helt utrolig koselig.
Som vanlig en haug med flotte katter av ulike raser og huskatter og like mange hyggelige oppdrettere/katteeiere :thumbsup:
Og nå vet jeg hvem som lurer seg bak Esset83 :thumbsup:
Kjempekoselig å hilse på deg på orntlig.
Jeg fikk beste klubbkatt kat 4 begge dager,noe som var forventet da jeg va eneste utstilleren med kat 4 -katter fra klubben.
(Men til neste år regner jeg med oppdretterene bak (N) Puseriet stiller noe flott,så da får jeg konkurranse,og da blir det dobbelt så spennende og morsomt)
Men selv om klubbkatt var ventet,så ble min lille egen oppdrettet Kiss beste klubbkatt på lørdagen.Det hadde jeg ikke ventet.
Ingen av kattene mine ble NOM på lørdagen,da det var utrolig mange flotte rase typiske representanter av rasen der.Sikkert ikke lett for dommerene.
Lille Kiss delte 2. plass med en annen flott ungdyr hannkatt,mens det var en bruntabby jente som stakk av med ungdyr klassens BIS,som også ble Norgesmester.En verdig vinner!!
Søndagen ble begge mine katter NOM,mens kastraten min ble slått av en råfin orientaler.(men litt stolt er jeg vel,det måtte inn en skille dommer for å avgjøre)
Felixen min ble beste klubbkatt på søndagen.Da begge var i panelet,så ble det også dommerene avgjørelse å bestemme.Men her måtte det også inn en skilledommer.
Da ble jeg helt målløs.Tenk min lille jente som jeg kaller midt på treet katt fikk en skille dommer med sin onkel som er en Karitzy katt som er veldig vakker.
Kanskje Kiss er som den stygge andeungen?
Hun hadde nemlig stygg bulkete profil som bitte liten og lyse øyner,men idag har hun helt rett flott profil og mørke vakre øyner.
Skulle nok hatt mindre øyner og lavere satt ører,men likevel blir hun en flott avlskatt,da det er masse annet positivt med henne.
Esset 83 tror jeg også ble veldig fornøyd med utstillingen,og Linda da?
NFO kattene dine er nydelige flotte.Smilte godt for meg selv i vaksine innsjekken,da du troppet opp med alle kattene dine og heldighvis en del medhjelpere.
Så hilste jeg noen få sekunder på Fredrik....hehe.
Plutselig står en mann forran meg å knipser bilde av meg og Kiss.Ble stående som et spørsmålstegn,men så var det jo bare Fredrik,så ble det ikke noe skummelt likevel :lol:
Så ble jeg og kattene knipset av Agderpostens journalister.
Har ikke fått sjekket avisa enda jeg da.
Hun andre journalisten sendte jeg over til Sol,da jeg ikke hadde tid til å prate akkurat da.
Så rett og slett en morsom helg dette her.Var det flere av dere som er her inne på katteprat som var på Agderkatten?