Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Hva er Burak? Skjønner at det må være en utstilling, og rorak er i rogaland, er det i buskerud?
Er det fler enn meg her inne som skal på Burak 14 oktober eller??Har ennå ikke fått utstillerkort men håper at det dumper ned i postkassen i løpet av det nærmeste.Jeg skal stille Mermaid for første gang og det gleder jeg meg enormt mye til. :jippi[1]:
T morgen skjer det :jippi[1]:Gleder meg sykt, men alle devons er satt på en og samme dommer. Og alle stiller i samme klasse men i forskjellige grupper.
Sitat fra: (N) Blairwitch på 13 Oktober 2006, 12:18:29T morgen skjer det :jippi[1]:Gleder meg sykt, men alle devons er satt på en og samme dommer. Og alle stiller i samme klasse men i forskjellige grupper. Hva vil det si?Jeg som er 100 % ny når det gjelder utstilling trenger ting inn med t-skje. :fnis[1]: Vil det si at alle aldere konkurrerer mot hverandre?
Lykke til i morgen alle sammen! Jeg kommer for å heie på dere