Skrevet av Emne: Sint på Tropehagenzoo!!  (Lest 3365 ganger)

tvb_86

• Gjest
SV: Sint på Tropehagenzoo!!
« Svar #50 på: 05 November 2006, 12:41:37 »
 ;D det går ann å si feil da. gjorde sånn jeg også før gitt. før jeg begynte å forstå hva egentlig folk la i ordet. og da høres det ikke bra ut.  men vi her vet jo hva vi personlig mener, at selv om vi sier villkatt så ser ikke vi ned på de for det! det er bare slikt navn de har fått, men vi skal være ops, for mange har det som skjellsord virker det som. jeg synes det er like ille, eller kanskje verre når folk sier "det er bare en katt"

tvb_86

• Gjest
« Svar #51 på: 05 November 2006, 12:43:29 »
du har forresten en kjempefin katt på profilen din :)prøver liksom få inn min jeg også, men er lettere sagt enn gjort  :skjelveleppe:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 338
  • Kjønn: Kvinne
  • Meeko er alltid med oss <3
    • Vis profil
« Svar #52 på: 05 November 2006, 14:09:58 »
takk! =)

det er Meeko min som ble påkjørt for 3 måneder siden  :skjelveleppe:
<br />How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein<br />Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger

tvb_86

• Gjest
« Svar #53 på: 05 November 2006, 14:12:20 »
å beklager. det visste jeg ikke  :412: kondolerer . var en veldig vakker pus og du må ta vare på alle de fine minnene du har med den. også beklager jeg hvis jeg sa noe dumt ,men jeg visste ikke at den var død.

tvb_86

• Gjest
« Svar #54 på: 05 November 2006, 14:13:07 »
der står det jo under bildet.. uff skal se bedre neste gang!

Nova

• Gjest
« Svar #55 på: 05 November 2006, 14:14:44 »
Det tror jeg ikke du skal tenke på tvb_86. Det kunne jo ikke du vite, dessuten er vi ikke redd for å snakke om våre døde katter, ikke RaraAvis heller, tror jeg, det holder jo bare de gode minnene friske, og pusene blir ikke glemt  :icon_smile:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 338
  • Meeko er alltid med oss <3
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05 November 2006, 14:16:11 »
Ikke noe å undskylde for !  :bigarmhug:
Han var mors lille (store) øyensten! Eg savner ham fælt, og ser ham for meg ofte, sånn som han var, glad og fornøyd! :D men eg har nå 2 nye pusekatter som eg er like glad i, og som ikke får lov å gå ut! :love:
<br />How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein<br />Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger

tvb_86

• Gjest
« Svar #57 på: 05 November 2006, 14:19:19 »
det er bra =) forresten så heter jeg Trine :) hvis noen lurer på det. er ikke sikkert jeg har sagt det. og på siden er min lissi madonna på 7 mnd :) ungen min =)  :icon_wink: hun vinker til dere =) hun er  mammas goklump som er ute og løper i skogen og dagen og inne hos mamma og pappa om kvelden og natta og koser seg =)
jeg tenkte ikke på at noen var redd for det, men vil ikke gjøre noen lei seg heller. det er unødvendig, men som sagt så så jeg ikke etter. uff ekke greit , når man er kattunge her på forumet

Utlogget Kitziee

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 1
  • Takket: 55
  • Savner å ha pus i hus.
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05 November 2006, 23:21:40 »
Har ikke sett denne tråden før nå, og ser at den kanskje har sklidd litt ut, men fikk du aldri noe svar tilbake på mailen din Blairwitch?

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #59 på: 05 November 2006, 23:44:54 »
Nei og jeg har sendt den to ganger.
Glemte liksom og holde litt liv i tråden bare. :icon_idea:

Utlogget miss

• Tidygirl
  • Delmoderator
  • Skravlepus 3
  • Takket: 246
  • All my children have PAWS <3
    • Vis profil
« Svar #60 på: 07 November 2006, 16:36:46 »
Kankje flere burde sende mail til dem om det samme, hva er adressen dems?

(N) Blairwitch

• Gjest
« Svar #61 på: 07 November 2006, 16:41:43 »