Det å presentere oppdrettet sitt, kan være litt vanskelig, men jeg vet også at det er viktig.Viktig fordi at folk kan da få en pekepinn om hvor man står i forhold til en del ulike emner som dreier seg om den rasen man driver med. (N) Wikrita's er eid av 2 personer, min samboer Stein-Erik, og meg, Wivian. I katteriet har vi i dag 3 kastrater (2 hunner, 1 hann),3 fertile hunner og 1 fertil hann. Vi avler FW, som er en helt hvit orientalsk katt med blå øyne og med siamesergener, og siamesere adskilt.
2 av våre 3 importer kommer fra Sverige, mens 1 er fra UK. Når vi importerer avlskatter, er det for å ha de til de er gamle, vi forsøker derved å unngå å omplassere katter, så langt det lar seg gjøre. Vi har hatt de samme fertile hannene i mer enn 5 år, uten at det har blitt særlig med markering, annet enn hvis hunnene løper. Nå er eldstemann kastrert, og har blitt en deilig kosebamse på 6 bløte kilo

Hjemmesiden er nå ikke oppdatert pga 2 mnd uteblivelse av telefon i forbindelse med at vi flyttet.
(N)Wikrita's ble akseptert i FIFe i 1997.
Her er vårt aller siste av (N) Wikrita's kattene.