Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Jeg har kjøpt saueskinnet mitt på Kid (babyavdelingen), kostet vel en 3-400,- og kattene eeeelsker det
Men skulle hatt et nytt saueskinn, siden jeg var så teit å heiv mitt i maskinen...
Joa, gjorde det! Men det tålte visst ikke maskinvask, skulle renses stod det. Men d gjør ikke meg noe, har ikke betalt fem flate ører for det. Svigerinna mi som hadde det til dattera si... :hihi[1]:
Sitat fra: catzy på 09 November 2006, 23:38:40Joa, gjorde det! Men det tålte visst ikke maskinvask, skulle renses stod det. Men d gjør ikke meg noe, har ikke betalt fem flate ører for det. Svigerinna mi som hadde det til dattera si... :hihi[1]:Jeg gjorde det samme, ble passende til dukkevogna til vesla. :fnis[1]:
Mitt sitt er helt klumpete og rart, og stivt! :fnis[1]:
Sitat fra: catzy på 09 November 2006, 23:46:36Mitt sitt er helt klumpete og rart, og stivt! :fnis[1]:Det er mitt og, men det bryr da ikke dukkene seg noe om. :hihi[1]:
Jeg har også ekte saueskinn! 400 kr på Ikea og "foreløpig navnløs" bare eeelsker det
:le[1]: På tide å ta kvelden kanskje?