Jeg skjønner jo godt dem blir frustrert, men dagen etter dem kastrerte han har dem bestemt seg over ikke ha han, å den syns jeg er drøy.
Han var avlskatt og jeg brukte han til det, å nå er det tatt vekk fra han og folk bare gir han opp.
Jeg har sovet dårlig i natt...jeg har tenkt og tenkt, lest på alle sider jeg har funnet om allergi og astma.
Tingen er at min datter er massiv allergisk til katt, hun har 99% utslag på katt og alt over 0.34 sier legen, er allergi, så det er en kraftig type hun har. Men i natt lå jeg og tenkte at jeg må bare ta han tilbake...samtidig vil jeg jo ikke være noen dårlig mor og gi faen i min datters allergi...
Jeg har ikke prøvd det middlet det var snakk om her. Det jeg har prøvd er en allergimedisin mot katt, som funka heller dårlig, sikkert fordi hun har så massiv allergi som hun har.
Mest av alt nå, skulle jeg ønske alt var en vond drøm og at jeg våknet i morgen, pus var her og alt var som normalt.
Tanken på at han blir ompassert, omplassert, omplassert gjør meg helt gal, å jeg holder ikke ut å tenke på at han skal det.
Han er en altfor flott pus til å måtte det...nå er jeg bare helt rådvill og føler at alt bare raser nedover