Skrevet av Emne: Hokksund dyreklinikk  (Lest 4049 ganger)

Utlogget Aremeriel&Enya

• Fin pus
  • **
  • Takket: 1
    • Vis profil
SV: Hokksund dyreklinikk
« Svar #25 på: 07 Juni 2008, 03:07:26 »
Sitat

Men det jeg svaner litt, er informasjon.
Som da jeg steriliserte kattene mine for litt tilbake, måtte jeg spørre om alt; når måtte jeg komme tilbake og ta stingene, når ville de være i full fart igjen, måtte jeg vaske bodyene innimellom pga infeksjoner, når kunne jeg slippe de ut osv osv.. Og sånn har det vært flere ganger der i f.m vaksiner o.l. Men har jo hver gang kommet til han  jeg ikke liker, sikkert derfor jeg ikke har sansen for han heller.

Men da jeg var der med en husløs pus var en av de andre på vakt, og han var kjempekoselig og hjelpsom. Så kjempeforskjell på veterinærene!
Jeg har ingen erfaring med de på Krokstad senteret, men får en "hva for noe?" til kommentarene dine om bodyer og når ta sting osv. Enya hadde ingen body i det hele tatt, hun kunne gå ut dagen "derpå" og stingene ble tatt etter en eller to uker. Husker ikke helt... Men, så enkelt var det faktisk.

Utlogget KristinL

• Fin pus
  • **
  • Kjønn: Kvinne
  • Timmy er nr 1
    • Vis profil
    • Kristins lille blogg
Sv: SV: Hokksund dyreklinikk
« Svar #26 på: 29 Juli 2009, 09:32:55 »
Holder hun til i sentrum, eller er det i forbindelse med Eikersenteret?

Selv bruker vi dyrlege på Krokstad Senter, han er også utrolig flink!

Hvem av de bruker du da? Er jo "bare" fire av de der nede.....
Er fornøyd med alle untatt han ene jeg, han er skikkelig anti-katt og bikkje.... *grøss*

Men det jeg svaner litt, er informasjon.
Som da jeg steriliserte kattene mine for litt tilbake, måtte jeg spørre om alt; når måtte jeg komme tilbake og ta stingene, når ville de være i full fart igjen, måtte jeg vaske bodyene innimellom pga infeksjoner, når kunne jeg slippe de ut osv osv.. Og sånn har det vært flere ganger der i f.m vaksiner o.l. Men har jo hver gang kommet til han  jeg ikke liker, sikkert derfor jeg ikke har sansen for han heller.

Men da jeg var der med en husløs pus var en av de andre på vakt, og han var kjempekoselig og hjelpsom. Så kjempeforskjell på veterinærene!

Vi bruker Lars A. Jansen, han er utrolig flink med vår Timmy.

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 79
  • Pusur - Alltid i våre hjerter!
    • Vis profil
Sv: Hokksund dyreklinikk
« Svar #27 på: 29 Juli 2009, 14:50:08 »
KristinL:
Han syns jeg også er utrolig flink! Men han andre kan jeg spare meg for. Mora mi fikk en ufysen kommentar da hun var nede med dachsene her i fjor sommer av han. "Jasså, er det sånne pysete dachser du har?" Proffesjonell fyr  :icon_neutral:

Utlogget KristinL

• Fin pus
  • **
  • Timmy er nr 1
    • Vis profil
    • Kristins lille blogg
« Svar #28 på: 30 Juli 2009, 11:13:26 »
KristinL:
Han syns jeg også er utrolig flink! Men han andre kan jeg spare meg for. Mora mi fikk en ufysen kommentar da hun var nede med dachsene her i fjor sommer av han. "Jasså, er det sånne pysete dachser du har?" Proffesjonell fyr  :icon_neutral:

Hvis det er Jaran Knive du snakker om, så nekter vi å reise til han noe mer.  Desverre er det kan som eier dyreklinikken, ellers hadde det vært lettere å klage på han...  Men vi har gitt beskjed der nede om at vi ikke har vært fornøyd med han.

Vi måtte til han en gang vår Timmy var veldig sjuk, men det var en grusom opplevelse.  Han bare gjorde en hel masse uten å forklare noe, sa knapt et ord og virket bare utrolig sur for at vi gadd å komme...  Jeg vil bli tatt på alvor jeg.  Og Lars A. Jansen er flink sånn.  Han tar seg alltid tid, vi kan spørre og grave og han tar oss på alvor.  En gang Timmy plagdes med pelsen sin, klarte han å finne et loppebein i pelsen hans.  :crazy1: Snakk om å finne nåla i høystakken...

Utlogget MissMjau

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 79
  • Pusur - Alltid i våre hjerter!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 30 Juli 2009, 11:59:38 »
Ja, han ja!
Helt utrolig at han har valgt utdanne seg til veterinær, han virker ikke det minste glad i dyr. Vi bruker aldri han etter de to opplevelsene vi har hatt med han. Det er utrolig frekt å kalle noen hysterisk dyreeier fordi man er bekymret med rett for dyrene sine. Men Lars er vi knallfornøyd med :mellow:

Utlogget KristinL

• Fin pus
  • **
  • Timmy er nr 1
    • Vis profil
    • Kristins lille blogg
« Svar #30 på: 30 Juli 2009, 12:13:49 »
Det sies at han ikke er noe glad i katter, men hunder.  Men jeg vet ikke jeg.  Vet jo at han selv driver med gjeterhunder.  Men han er ikke særlig egnet til yrket sitt...