Skrevet av Emne: Klatrestativ?  (Lest 1749 ganger)

Utlogget Bambii

• Kattunge
  • *
  • Takket: 0
  • Kjønn: Kvinne
  • Guro & Schnappi <3
    • Vis profil
Klatrestativ?
« på: 10 Desember 2006, 08:58:58 »
Det har lenge holdt med en liten klorestamme til Schnappi (han liker seg best på sofaen), men så fikk vi Freya som henger i gardiner, klatrer i bokhyller, osv. Begynt å kikke etter klatrestativ ettersom vi prøver å spare gardinene :fnis[1]: men så er jeg veldig kresen og vet nøyaktig hvordan jeg vil det skal se ut. De fleste jeg finner som er like eller ligner er prisen gjerne hårreisene.
Derfor lurte jeg på om noen her har noen linker til nettbutikker som selger klatrestativ lignene disse:  http://www.dyrehuset.no/products/shop_1/43_CA10048.jpg Eller om noen har noen lignene å selge brukt :wink[1]:

Hilsen Guro, schnappi og tigern Freya :biggrin:
Guro og

Utlogget Bambii

• Kattunge
  • *
  • Guro & Schnappi <3
    • Vis profil
SV: Klatrestativ?
« Svar #2 på: 10 Desember 2006, 10:34:24 »
Ja har sett på den, og tenkte jeg kanskje kunne lete meg frem til en billigere.. Men utålmodig som jeg er trykket jeg på "kjøp"-knappen og bestilte likevel :fnis[1]: Så da har pusene klatrestativ til jul :biggrin:
Guro og

Utlogget Tussimor

• Medlem av Kesamen
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 3
  • Takket: 189
    • Vis profil
« Svar #3 på: 10 Desember 2006, 11:08:35 »
Vi er ganske mange her inne som har fått oss ett klatrestativ på www.qxl.no..  :)

Utlogget av Jamas (N)

• Kattepratpuser
  • Sjefskatt
  • Takket: 65
  • Kassandra og jeg på SWS 2006
    • Vis profil
    • http://www.avjamas.com
« Svar #4 på: 10 Desember 2006, 11:31:43 »
Disse er da veldig billige, tror ikke du ville funnet noe billigere noe annet sted.
Purr fra Unni

www.avjamas.com

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
  • Takket: 155
    • Vis profil
« Svar #5 på: 10 Desember 2006, 23:21:28 »
Tror faktisk ikke du hadde funnet noen billigere klatrestativ jeg altså! :icon_smile:

tvb_86

• Gjest
« Svar #6 på: 10 Desember 2006, 23:31:01 »
å hjelp hehe.. jeg så på et nydelig klatrestativ som jeg har kjøpt meg.. er fire firkanter og masse "rør " mellom. kjempe stort med to hengekøyer. fy søren så billige de der var. halvprisen. jeg måtte gi over tusen kroner! men det er digert det lissi skal få men likevel hadde jeg vissst dette måtte hun ha klart seg med halvparten  :icon_neutral: :le[1]:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #7 på: 10 Desember 2006, 23:38:24 »
:hihi[1]: Det lønner seg å titte litt rundt først ;)

tvb_86

• Gjest
« Svar #8 på: 10 Desember 2006, 23:39:45 »
jammen var så fint a gitt.. var kjempefint. og jeg sa bare.. ok den skal jeg ha til lissi. men har jo kjøpt mange gaver alt.. sukk...  :icon_biggrin: klare ikke la være  :humre:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #9 på: 10 Desember 2006, 23:40:43 »
Typisk dette, man finner alltids noe bedre og/eller billigere ETTER man har kjøpt noe...  :icon_rolleyes:

tvb_86

• Gjest
« Svar #10 på: 10 Desember 2006, 23:45:57 »
Typisk dette, man finner alltids noe bedre og/eller billigere ETTER man har kjøpt noe...  :icon_rolleyes:

hehe. skal jeg kjøpe et nytt et til bursdagen hennes da tro. så har hun to  :fnis[1]: ååå nei trine..  ikke noe mer til lissi nå altså. nå er det lås på lommeboka!

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 338
  • Meeko er alltid med oss <3
    • Vis profil
« Svar #11 på: 10 Desember 2006, 23:47:47 »
Mine har 2 store og 1 lite  :whistling: nå har jens sagt stopp.. vertfall til vi får oss hus
<br />How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein<br />Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger

tvb_86

• Gjest
« Svar #12 på: 10 Desember 2006, 23:48:31 »
Mine har 2 store og 1 lite  :whistling: nå har jens sagt stopp.. vertfall til vi får oss hus

har de?? hvorfor kan ikke jeg når du har hehehe  :icon_frown:  :humre: hvor har du kjøpt dine store.. lissi har et lite og nå et stort.. til jul da

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #13 på: 10 Desember 2006, 23:49:34 »
kjøpte på qxl til 550 - 600kr..  :fnis[1]: sånn høyt som rekker til takek, og et som ligner til det hos ellos ;)
<br />How you behave toward cats here below determines your status in Heaven. ~ Robert A. Heinlein<br />Dyrebeskyttelsen Norges lokalavdelinger

tvb_86

• Gjest
« Svar #14 på: 10 Desember 2006, 23:50:44 »
kjøpte på qxl til 550 - 600kr..  :fnis[1]: sånn høyt som rekker til takek, og et som ligner til det hos ellos ;)

ååååå det er sånn jeg har kjøpt det.. hvertfall nesten.. gav 1000 kroner :( buhuuhhuuh. det ekke noe å tenke å nå. skal sjekke ut det hos ellos  :biggrin:

Utlogget catzy

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 2
    • Vis profil
« Svar #15 på: 10 Desember 2006, 23:51:03 »
Har kun ett og det holder i lange baner! :humre:

tvb_86

• Gjest
« Svar #16 på: 10 Desember 2006, 23:53:08 »
Har kun ett og det holder i lange baner! :humre:

ja egentlig til meg å.. menne.. er jo et møbel  :icon_frown: skylder på det jeg hihiih..  men har et lite vanlig et å jeg, men lissi er håpløs hun har ødelagt den musa som hang i tråd der.. skulle liksom leke med den. men lissi fjernet alle hårene på den og etterpå spiste hun håra  :le[1]:

tvb_86

• Gjest
« Svar #17 på: 10 Desember 2006, 23:58:46 »
da sa mamma nei, men hørte ikke. så måtte plukke ut hår igjen ....

Utlogget Bambii

• Kattunge
  • *
  • Guro & Schnappi <3
    • Vis profil
« Svar #18 på: 11 Desember 2006, 00:00:04 »
ja det var kanskje det billigste jeg kunne få tak i, i den modellen. Men måtte likevel sjekke litt rundt for sikkerhetskyld :wink[1]: hehe Pus blir ihvertfall fornøyd :biggrin:
Guro og

Utlogget Katrine

• Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
  • Takket: 329
  • Sarpsborg....37 år
    • Vis profil
    • Katrines hjemmeside
« Svar #19 på: 11 Desember 2006, 00:09:38 »
Har 2 klorestativ her hjemme, men det ene er ikke så høyt da... :hmmmm:

Men jeg har tenkt til å lage meg et eget jeg (til pusene altså)....så da skal jeg gå ut i skogen, finne meg et fint lite bjørketre og stjele hihi.....ta vekk greiner o.l som jeg ikke vil ha, og kle dette med sånn kloretau, lage noen hyller og få det inn i stua....tror det kan bli bra altså... :biggrin:

Ble inspirert av en tråd her inne med noen bilder av slike stativ, og da tenkte jeg at dette kan jeg lage selv, isteden for å betale syre dommer for et ferdig laget hihi...

tvb_86

• Gjest
« Svar #20 på: 11 Desember 2006, 00:16:03 »
 :icon_smile: :icon_smile:lurt!!!!!!! det kan jeg få faren min til å lage  :biggrin: kjempefint :) da blir det maaaange her i stua  :le[1]:

Ragstars

• Gjest
« Svar #21 på: 11 Desember 2006, 01:30:01 »
Det du viser bilde av her, er det samme som de har på Ellos ;D
Har et selv, og er kjempefornøyd med det!!
(Mye stødigere enn de vaklevorne greiene man får kjøpt på QXL :whistling:)

Linda

• Gjest
« Svar #22 på: 11 Desember 2006, 01:32:40 »
Jeg har dette, kjøpt på QXL:

Betalte i underkant av 400,- inkludert frakt, og må si jeg er kjempefornøyd. Har hatt stativet i et halvt år nå, og til tross for at jeg ikke har fått somlet meg til å feste det skikkelig enda står det relativt stødig  :fnis[1]: Bunnplaten er 60x60cm så det skal litt til før det velter tror jeg  :icon_smile:

Utlogget Hope

• Kattepratpuser
  • Skravlepus
  • Takket: 105
    • Vis profil
« Svar #23 på: 11 Desember 2006, 01:43:05 »
Jeg har dette, kjøpt på QXL:

Betalte i underkant av 400,- inkludert frakt, og må si jeg er kjempefornøyd. Har hatt stativet i et halvt år nå, og til tross for at jeg ikke har fått somlet meg til å feste det skikkelig enda står det relativt stødig  :fnis[1]: Bunnplaten er 60x60cm så det skal litt til før det velter tror jeg  :icon_smile:

Det samme har jeg.  :biggrin: Betalte litt over 300 tilsammen for det og et annet lite stativ inkludert frakt.  :icon_smile:

Utlogget RaraAvis

• TheCrazyCatLady
  • Kattepratpuser
  • Skravlepus 4
    • Vis profil
« Svar #24 på: 11 Desember 2006, 01:49:07 »

dette har eg, og er så stødig så! :) betalte vel ca 600kr inkludert frakt :) Kattene ELSKER å løpe fra gulvet og opp, også ned igjen!  :le[1]: