Hei,
som kanskje mange har lest på min hjemmeside så har jeg bestilt et swarovski halsbånd til pus fra usa.
det fikk jeg forrige uke! og snart skal det under juletreet bare det kommer i hus . Vil bare si noen ord om dette halsbåndet til dere som er interessert i åkjøpe sånt et.
Jeg kjøpte halsbåndet fra noe som heter "here kitty kitty" bestilte mitt i oktober og det kom nå i begynnelsen av desember. det blir håndlaget tilpasset av gullsmed som lager akkurat den lengden du må ha. de er utrolig fine!!!! jeg fikk sjokk da mitt kom i posten . det så ut som det var til et menneske. utrolig god service fra disse folkene. sendte mail hele tida., og svarte ærlig på alt og det tok kort tid. man må forhåndsbetale og det var helt trygt! jeg undersøkte med banken først og det var sikkert fikk jeg vite. de er tilknyttet yahoo.
i tillegg kostet det meg kun 35 kroner for denne lille pakken som de sendte som brev til meg

så jeg vil anbefale alle som ønsker seg noe helt unikt å bestille et hålsbånd derfra. de har mange forskjellige. under kan du se bilde av mitt og noen av prisene pr. dags dato på mitt halsbånd i størrelsene de har. de har også helt opp til 28" så det passer for alle katter

8-10"
418 kroner
10-12"
456 kroner
12- 14"
550 kroner
frakt kommer i tillegg!