Velkommen til Katteprat forum. Om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine. Det koster 50 kroner å bli medlem og dette er et engangsbeløp.
Sitat fra: Ryvita på 26 Desember 2006, 00:27:13Jaja, alle kan jo ha en dårlig dag! Er flere av damene der oppe som er greie og hjelpsomme å snakke med.Har betalt for så mange kastreringer og så mye medisin og markkurer til hjemløse katter at jeg kan vel koste på meg å sponse avliving av denne også jeg, hvis det blir nødvendig. Det er bare så unødvendig at enkelte av dem (hos Redd Dyra) møte folk som ringer på en sånn tverr og avvisende måte. AKKURAT det inntrykket har jeg fått av dem og!!! Det kryr av hjemløse kattunger her, og jeg har nå klart å fått omplassert 3.En fjerde liten kattunge gikk ute og frøs, så jeg ringte redd dyra...De var nesten sinte for at jeg ringte, og kunne ikke skjønne at ikke jeg kunne ha den. Jeg bor hos mine foreldre i en periode nå, og har 2 katter og en hund.Mattilsynet er koblet inn, men de gjør jo ingenting Jeg følte de behandlet meg urettferdig! Skikkelig uhøflige og rett og slett frekke...Ble igrunn veldig skuffa, for i Horten, på dyrehjemmet der, er de imøtekommende og hyggelige som bare det!
Jaja, alle kan jo ha en dårlig dag! Er flere av damene der oppe som er greie og hjelpsomme å snakke med.Har betalt for så mange kastreringer og så mye medisin og markkurer til hjemløse katter at jeg kan vel koste på meg å sponse avliving av denne også jeg, hvis det blir nødvendig. Det er bare så unødvendig at enkelte av dem (hos Redd Dyra) møte folk som ringer på en sånn tverr og avvisende måte.
Jeg har litt vanskelig for å gjøre det, siden de gjør en fantastisk jobb... Jeg tror kanskje de hadde hatt bruk for flere folk.. Er en mor og datter som driver det, og så vidt jeg vet, gjør de mesteparten aleine...De er sikkert leie og slitne...