Katteforum
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
07 September 2010, 23:19:59

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Søk:     Avansert søk
Velkommen til Katteprat forum, om du vil bli fullverdig medlem med tilgang til alle forum så send en pm til Christine, det koster 50 kroner å bli medlem, dette er et engangsbeløp.

445647 innlegg i 24670 emner av 2279 medlemmer
Nyeste medlem: jerrellowensa
* Hovedside Hjelp Søk Katteprat Chat Katteprat nettbutikk Katteprat rubrikkannonser Nettbasert redigering av bilder Kalender Logg inn Registrer

Katteforum  |  Dyrebeskyttelsen  |  Hjemløsekatter i Norge (Moderator: RaraAvis)  |  Emne: Hils på Lars MONSn og Svartkos BILDEBOOM « forrige neste »
Sider: 1 [2] Til bunnen Skriv ut
Skrevet av Emne: Hils på Lars MONSn og Svartkos BILDEBOOM  (Lest 822 ganger)
Main Coon
Kattunge
*

Takket: 0
Utlogget Utlogget

Kjønn: Kvinne

Vis profil
« Svar #25 på: 07 Februar 2010, 20:03:19 »

Jeg bor nok ganske langt unna der katten nå er. For jeg bor i Oslo. Ikke midt i da, men utenfor sentrum nær skogen i en enebolig med hage. Så katten jeg nå har kommer til å blli sterilisert i april, så hun kan oppleve våren ute icon_smile Hundene mine er mellomstor/liten og begge er blandinger. De var ikke vant til katter før vi fikk nå, men de er så snille og gode, og godtar alt som kommer inn i huset.Altså, verdens beste inlove
Loggført
swimzy
slave for 5 katter og 1 hund
Rasekatt - moderator
Skravlepus 3

Takket: 132
Utlogget Utlogget

Hvil i fred Frøya

Vis profil WWW
« Svar #26 på: 07 Februar 2010, 20:20:10 »

inlove inlove inlove
Loggført

miss
Tidygirl
Kattepratpuser
Skravlepus 2

Takket: 194
Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #27 på: 07 Februar 2010, 20:30:06 »

Jeg bor nok ganske langt unna der katten nå er. For jeg bor i Oslo. Ikke midt i da, men utenfor sentrum nær skogen i en enebolig med hage. Så katten jeg nå har kommer til å blli sterilisert i april, så hun kan oppleve våren ute icon_smile Hundene mine er mellomstor/liten og begge er blandinger. De var ikke vant til katter før vi fikk nå, men de er så snille og gode, og godtar alt som kommer inn i huset.Altså, verdens beste inlove

Jeg sendte deg en PM bare Wink
Loggført

tante
Kattepratpuser
Skravlepus 2

Takket: 119
Innlogget Innlogget

RIP Vesla

Vis profil
« Svar #28 på: 07 Februar 2010, 20:39:19 »

Lykke til videre med disse nydelige guttene.   inlove
Loggført

Katter kan med matematisk nøyaktighet beregne hvor de skal sitte for å være mest mulig i veien til enhver tid.
miss
Tidygirl
Kattepratpuser
Skravlepus 2

Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #29 på: 17 Februar 2010, 11:09:16 »

I går hengte jeg opp en plakat på Svartkos Smiley Nå nettopp ringte en dame som hadde lyst å prøve og ha ham Smiley Håper veldig det går seg til =) Hun hadde en kastrert hannkatt på snart året som var veldig selskapssyk på andre katter så jeg håper Svartkos vil godta ham =)
Damen bor ikke så langt unna meg så kanskje jeg kan møte på Svartkos når jeg går tur om han blir der =) Spennende! Hun damen virket vertfall veldig grei, bruker prate en del med dem- og mange begynner å fortelle om andre katter etc- det tar jeg som ett godt tegn =) Skal dra med ham i kveld om fosterhjemmet er hjemme.
Loggført

Tranquil
Koseklumpen

Takket: 4
Innlogget Innlogget

Janis og Borris sin slave

Vis profil WWW
« Svar #30 på: 23 Februar 2010, 14:42:13 »

Svartkos var nydelig, fatter ikke at noen bare leverte den katten der til avliving.
Loggført

miss
Tidygirl
Kattepratpuser
Skravlepus 2

Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #31 på: 05 Mars 2010, 14:37:16 »

OPPDATERING PÅ DISSE to pusene:

Svartkos flyttet dagen etter jeg hang oppslag på ham på butikken. Han var hos familien i ca en uke, men det gikk ikke bra med Svartkos og den andre katten de hadde. De sloss mye og siden de hadde baby, så ville de ikke prøve mere. MEN det var ingen fare for jeg hadde flere som hadde ringt på ham etter han flyttet, så da bar det i nytt hjem istedet. Der fikk han være alenekatt sammen med ett ektepar i ca 50 årene. De hadde hatt katter før, derav den ene ble 21 så det lover bra. Svartkos slo seg supergodt til rette der, og lå i fanget til de nye eierne mens jeg skrev kontrakt- av fri vilje, han gikk dit selv =) så det var virkelig en suksess  dobbellove  komisk Smiley

Godeste Lars MONSn trivdes ikke så godt i fosterhjemmet han var i, da han var livredd hund- og de hadde hund. Vi jobbet iherdig med å finne ett nytt hjem til ham. En superfamilie fra en øy utenfor falt helt for bakgrunnen til Lars MONSn og hans historie og ville adoptere ham  love Nå bor han som alenekatt på en øy fri for mye trafikk og med mye ro. Her kan han leve alderdommen sin og vi håper han får mange gode år som elsket katt  love

Jeg krysser fingrene for begge to og håper det fortsetter å gå likebra med dem videre Smiley
Loggført

Drost
Kattepratpuser
Skravlepus

Takket: 57
Utlogget Utlogget

jeg har konvertert til dyrene

Vis profil
« Svar #32 på: 05 Mars 2010, 15:18:39 »

Ååååå det høres alt sammen bra ut  happy happy
Loggført

miss
Tidygirl
Kattepratpuser
Skravlepus 2

Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #33 på: 06 Mars 2010, 17:42:21 »

Ååååå det høres alt sammen bra ut  happy happy

inlove Ja Smiley
Loggført

Ulla
Moderatorpusene
Skravlepus 4

Takket: 541
Innlogget Innlogget

Ulla er gjemt i våre hjerter 08.08.1995-25.07.2009

Vis profil WWW
« Svar #34 på: 06 Mars 2010, 21:19:38 »

Det er så godt å lese når kattene finner nye gode hjem.
Loggført

Busta
Medlem av Kesamen
Kattepratpuser
Skravlepus 4

Takket: 231
Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #35 på: 06 Mars 2010, 23:38:02 »

Så godt å høre at de har fått seg gode hjem  dobbellove
Loggført

miss
Tidygirl
Kattepratpuser
Skravlepus 2

Innlogget Innlogget

Vis profil WWW
« Svar #36 på: 07 Mars 2010, 12:22:12 »

Ja, det er kjempe kos at de har fått seg nye gode hjem  inlove Svartkos bor ikke langt unna meg heller så jeg regner med å møte ham av og til på "gåtur- ruten" min her i nabolaget Smiley Går nesten alltid forbi det huset han flytta i =)
Loggført

Sider: 1 [2] Til toppen Skriv ut 
Katteforum  |  Dyrebeskyttelsen  |  Hjemløsekatter i Norge (Moderator: RaraAvis)  |  Emne: Hils på Lars MONSn og Svartkos BILDEBOOM « forrige neste »
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.10 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!
Siden ble generert på 0.101 sekunder med 18 spørringer.